Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæææælp søges!!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode råd ønskes

 jeg er en voksen pige på 48 år som har arbejdet mange år i den offentlige sektor inden for pleje og daginstitutionsområdet.  Jeg er uddannet både som pædagog og sygehjælper. Jeg er rigtig godt træt af at være offentlig ansat og kunne godt tænke mig at være selvstændig. Jeg går og overvejer at tage uddannelsen til fodplejer og så starte min egen lille enmandsvirksomhed i starten hjemme hos mig selv med mulighed for også at komme til kunden. Uddannels + opstart vil koste ca 100.000 kr. Jeg mangler at høre lidt fra nogen som´kan råde mig, eller har nogen erfaring på området. Det er mange penge evt at låne hvis det er en "dødsejler"

Gælder mig til at høre fra jer

"sulejma"

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sulejma

Det er svært at sige om det er en dødssejler eller ej, det kommer an på hvor meget du vil det. Hvis du har mange faste udgifter skal du jo kunne hæve en god løn til dig selv. Og det kan godt tage lang tid at opnå en stor kundekreds som nystartet, der er jo en del som laver det samme som dig. Det vil nok tage dig ca. 2 år efter uddannelse at komme op på et fuldtidsarbejde. Kan godt forstå du ikke gier at være offentlig ansat, men hva med at blive selvstændig med noget du kan i forvejen. Oftest er man jo ikke så god når man lige er uddannet og så er det svært at være selvstændig. Hvis kunderne ikke kommer igen. Min gamle farmor har været fodplejer og hun havde en fast kundekreds til det sidste. Men det er ikke noget der kommer af sig selv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)