Punkt 3 er jeg ikke super glad for, det bliver blot endnu en ligegyldig side på nettet hvis eneste formål er at få kunden over i den rigtige shop. Selv bliver jeg irriteret når jeg ender på den slags sider.
Interessant spørgsmål. Har selv samme problemstillinger, men så vidt jeg har erfaret ville punkt tre være et godt valg.
Dog må du ikke hænge mig op i det. En 301 redirect ville også være en god idé hvis det er noget man kan forstille sig en kunde kunne skrive i adresse feltet f.eks: www.billigesokker.dk.
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Det lader til at løsning 3 er bedst SEO mæssigt, men for at det skal være godt, skal der lægges meget arbejde i siden, arbejde som måske er bedre gjort på hovedsiden istedet.
Løsning 2 giver ikke nogen SEO værdi som jeg kan læse det. Den har dog 3 styrker. Den er nem, den fanger de der taster keywordet direkte i adresselinjen og så sikrer den at domænet ikke snuppes af konkurrenter.