Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standard Templates virker det......

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINO`er

Har en ven som har et problem med sin webmaster i Tyskland! Vedkommende spörger om det er et stort arbejde at fä lavet sin website med en monstertemplate som udgangspunkt ?

Han har sine egne tekster,billeder samt en ide om hvilken template (monstertemplate)
Idet jeg ikke udföre sädane opgaver spörger jeg jer herinde om der er nogle der kan give et bud pä hvor lang tid det tager en "nörd" at lave sädan en side ? Og hvad koster det ?

Flemming 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Hej AMINO`er

Har en ven som har et problem med sin webmaster i Tyskland! Vedkommende spörger om det er et stort arbejde at fä lavet sin website med en monstertemplate som udgangspunkt ?

Han har sine egne tekster,billeder samt en ide om hvilken template (monstertemplate)
Idet jeg ikke udföre sädane opgaver spörger jeg jer herinde om der er nogle der kan give et bud pä hvor lang tid det tager en "nörd" at lave sädan en side ? Og hvad koster det ?

Flemming 

Kan jo selvfølgelig afhænge hvilket template (html, joomla, flash eller...?) og omfanget af dette. Men umiddelbart lyder det da som en overkommelig opgave... Men som sagt kan jo afhænge af nogle ting.

Du er velkommen til at smide en PM eller mail (brian@fioniaweb.dk) med yderligere oplysninger. Naturligvis helt uforpligtendeSmile

dbh.

Brian

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Når man køber eller finder en gratis template. Skal man virkelig kikke den efter i sømmene.

Da der kan være alle mulige malware links eller for dens sags skyld skjult javascript kode.

De bedste hilser

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker begge for svarene.....

Det er ikke sä ligetil kan jeg forstä..hmm

Flemming

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på om han vil have lavet en masse ændringer, der kræver man skal ind og ændre i koden.
Som udgangspunkt så tager det ikke særligt lang tid at installere temaet, det der tager tid er ændringerne. Her tænker jeg ikke på tekst og billeder, som ofte er ret lette at indsætte.

Med venlig hilsen
Patrick
Liste over webshops der sælger herretøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)