Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web Marketing Manager på IBC

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg overvejer kraftigt at tage Web Marketing Manager uddannelsen her til August på IBC i Kolding. Så jeg ville lige høre, om der er nogen herinde der har gjort dette før, eller bare kender nogen der har? I så fald, hvordan forløb det, og var udbyttet godt?

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Jonas

Jeg er i øjeblikket igang med grundforløbet på uddannelsen i Kolding. Og jeg synes det er super godt!

Det skal lige nævnes at jeg kun er halvvejs i forløbet og jeg er temmelig grøn indenfor feltet. Så derfor er det hele jo nyt og spændende for mig.

Min grund for at hoppe med på forløbet var hovedsagligt, at få lidt større forståelse for området og de termer som ofte bliver slynget ud indenfor området Smile

IBC  er virkelig godt organiseret og meget professionel. Så hele oplevelsen omkring skolens tilbud og udbytte, synes jeg klart at jeg kan anbefale dig..

Dbh

Henrik,

Ps. Jeg er færdig med forløbet i april, så hvis du vil høre mere der. Så er du velkommen til at kontakte mig der.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Lyder super fedt! Men tænkte på om det mest er målrettet dem, der slet ikke har nogen basal viden indenfor SEO og hvad uddannelsen eller medbringer?

Kender allerede godt til IBC, da jeg går på Hhx der nu, men bare i Fredericia. ;)

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog uddannelsen i det første halvår, den blev udbudt.

Jeg vil sige, for nye i branchen er den nok meget god - og især som webshop ejer, tror jeg udbyttet var godt.

Personligt fik jeg ikke det store ud af kurset, da jeg følte det var mere eller mindre repetation af den viden jeg tidligere havde tilegnet mig - dog er det altid rart at høre/snakke om det selvlærte i stedet for det hele skal forblive på tekst.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Scandic Games Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Nørgaard:

Jeg tog uddannelsen i det første halvår, den blev udbudt.

Jeg vil sige, for nye i branchen er den nok meget god - og især som webshop ejer, tror jeg udbyttet var godt.

Personligt fik jeg ikke det store ud af kurset, da jeg følte det var mere eller mindre repetation af den viden jeg tidligere havde tilegnet mig - dog er det altid rart at høre/snakke om det selvlærte i stedet for det hele skal forblive på tekst.

Jeg er nybegynder og webshop ejer, og kunne godt tænke mig at lære meget mere om seo, og den slags, så jeg ikke hele tiden er tvunget til at købe mig til seo, da mit budget ikke er et bundløst hul fyldt med penge.

hvad koster det at deltage i kurset?

 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:

Nick Nørgaard:

Jeg tog uddannelsen i det første halvår, den blev udbudt.

Jeg vil sige, for nye i branchen er den nok meget god - og især som webshop ejer, tror jeg udbyttet var godt.

Personligt fik jeg ikke det store ud af kurset, da jeg følte det var mere eller mindre repetation af den viden jeg tidligere havde tilegnet mig - dog er det altid rart at høre/snakke om det selvlærte i stedet for det hele skal forblive på tekst.

Jeg er nybegynder og webshop ejer, og kunne godt tænke mig at lære meget mere om seo, og den slags, så jeg ikke hele tiden er tvunget til at købe mig til seo, da mit budget ikke er et bundløst hul fyldt med penge.

hvad koster det at deltage i kurset?

 

http://www.marketinguddannelse.dk/Uddannelser-og-kurser/Web-Marketing-Manager/web-marketing-manager.html

2.830 i følge deres side.
Grunden til den billige pris er at den er statstøttet.
Samtidig er kurset fradragsberatiget ;)

Kurset er at anbefale til din status - men du bliver ikke hardcore seo nørd med det. Men det basale samt forståelsen kommer (formentligt) på plads

 

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Scandic Games Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe nej jeg havde heller ikke regnet med at blive hardcore seo på så kort tid, men fra at vide ingenting og til at vide og samtidig fortså det basale, er jo et stort skridt på vejen til at blive seo'er..

Men tusinde tak for infoen,

det kan ihverfald bruges.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kurset er godt til webshopejere, webmasters mv. som ønsker at få en bred viden omkring det at have en online salgskanal.

Jeg kender en del af underviserne, og niveauet holdes på et plan hvor alle kan være med - men stadig med en del konsistens.

Vi anbefaler det ofte til vores kunder, som har brug for at få en 360 graders forståelse for hvad der skal til for at drive kunder til butikken :0)

Vh
Henrik 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man står og har læst Thorborgs E-pusher og Rosentands SEO-LEX. Hvor man har fået "det hele med". Ville det være et bedre alternativ, eller hvad er udbyttet af kurset helt præcist, når man står og har en god basal viden?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog WMM da det startede ud for ca 3 år siden, og hvis du er helt grøn og nybegynder, så er det fint.

Men har du været igennem SEO-LEX feks, så er du allerede et godt stykke over niveauet (hvis du da forstod SEO-LEX Smile ).

Dog kommer WMM omkring mange emner, men hvis SEO er det primære for dig, så er WMM nok ikke det rigtige for dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)