Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til smartphone hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er interesseret i at finde ud af hvor jeg finder informationer om hvordan man selv kan lave sin hjemmeside til smartphones. Jeg ved det ikke er noget man lærer fra det ene øjeblik til det andet, men jeg vil hellere sidde i min fritid og selv prøve mig frem i stedet for at skulle betale mig fra det da min virksomhed ikke har økonomien til at betale sig fra det. - det er på samme måde jeg laver min hjemmeside. 

 

Jeg vil hellere sparer pengene og holde mine priser lave da jeg også synes det er interessant at lære.

 

Mvh Nadja Friis

fra Tipsy Comfort

www.tipsycomfort.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle smartphones bruger browserer som laeser almindelig html4 (Og xhtml 1 hvis man er til den slags) saa hvis du bare skal lave et almindelig website, skal du ikke teknisk set ikke lave den anderledes end du ville til en browser.

Det store problem er naturligvis de smaa  skaerme saa hvis du skal lave det ordentligt skal du lave et design hvor du ikke koere med et fiksed bredde design.

Et eksempel hvor vi har gjort det er dicentia.tv som er et website, som kan ses baade paa mobil telefonen, og i en almindelig browser. Og det er samme html i begge versioner. (Naesten, den html som bruges til at vise videoer er en smule anderledes hvis man kommer via en mobil telefon, men det er primaert fordi video paa mobil telefonen kan vaere temlig besvaerligt).

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)