Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

minkpels avlere tilbud se her!

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

Jeg har tilbudt stopmisbrugafdyr.dk eller lign gratis flyers omdeling, men indtil videre har de ikke taget imod det... vi må håbe at nogle reagerer snart for ellers bliver jeg meget meget mistænksom på disse aktivister, om deres formål er at støtte dyr ...eller tjenne penge?

Har du prøvet at kontakte Anima.dk som jeg foreslog på side 1? Det skal siges at jeg intet har at gøre med organisationen selv, jeg ved blot at de kæmper mange kampe for dyrene i pelsindustrien. Jeg ved også at de jævnligt deler flyers ud forskellige steder.

Jeg kan jo ikke love at de kan have interesse i tilbuddet, men det var absolut dem jeg først havde i tankerne (hvis ikke WSPA, men Anima plejer at være lidt mere specifikt fokuseret på pelsfarmene), og de ville for mig være et logisk sted at starte. Dyrenes Beskyttelse kunne også være en mulighed, de har også "mink på programmet".

Hvis de ikke siger ja tak til et tilbud om gratis omdeling, så er de da sådan set godt dumme (eller har en meget god grund, som jeg ikke lige kan få øje på her klokken midt om natten).

~ Amaris

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes godt nok at det er en mærkelig overskrift du har valgt til denne tråd!

www.haventa.dk - Håndværkerbutik i Hadsten og på nettet.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Tilbage til de her minkdyr: Det er forfærdentligt at se hvordan de har det - ligesom det er frygteligt at se en burhøne ikke kan stå på benene. Det skal der da gøres noget ved. Der skal mere kontrol til - og så synes jeg i øvrigt at bøder er det mest latterlige generelt. Hvis der er store problemer med mishandling af mink (eller andre dyr) - og der er beviser - så skal de da bare have fjernet retten til at have et cvr nummer. Og det synes jeg i øvrigt gælder på mange områder: snyder man bevidst i skat, yder man psykisk terror på ansatte gang på gang, overholder man ikke forbrugerlovgivningen gang på gang - osv. - så er det da bare væk med retten til at drive firma. Synes vi er alt for sløset herhjemme på mange af disse områder.

Problemet er jo ik minkfarmene eller burhønsefarmene, men forbrugeren!!! Når forbrugeren forventer MEGET billigere kyllinger, jamen så er der kun en måde at opnå det på, og det er ved at spare alle steder i systemet!
Så produktionen af disse dyr afspejler jo efterspørgslen i markedet! Når de fleste mennesker fokusere på pris fremfor kvalitet, så giver det en skævvridning, som alle produktioner af slagtdyr afspejler...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/02/25/142306.htm

Med sådan et forbud, så taber dyrene jo bare igen... Produktionen vil bare finde sted i andre lande!

http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/MidtVest/2011/02/16/184203.htm&regional

Myndighederne gør det åbenbart heller ik nemmere, at forbedre forholdene med henhold til udvidelse mm...

http://www.landbrugsavisen.dk/Nyheder/Netnyheder/2011/2/25/VideoTVjournalistbesoegerminkavler.htm

Og så vil jeg give minkavleren ret i dette interview!
Hvis man via en masse kontrolbesøg intet finder, men at aktivister gang på gang på gang kan finde sårede mink, så begynder sagen altså at lugte dårligt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

ja jeg har kontaktet anima, men de svarer ikke.

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)