Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vet jeg om min hjemmeside blir indeksert i Google?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hatt en dansk hjemmeside ute siden Oktober, og får ingen trafikk fra Google ennå. Jeg har forsøkt å skrive "site:"navn på hjemmeside"" og da viser resultatet kun en side.

Det virker som om det kun er en side som er indeksert?

Hva kan jeg gjøre for at Google skal lese alle sidene på hjemmesiden?

Når jeg søker på søkeord som er viktig for meg, kommer ikke nettsiden opp. (den er teknisk godt opptimert i forhold til Google, og tekster som omhandler emnene) Har nettsiden ligget ute i for kort tid til at den kommer opp i søket?

Det er www.hårmodeller.dk jeg skriver om. 

Håper noen sitter med noen gode forslag til meg:)

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

En af dine sider er indekseret

Du kan se om din side er indekseret på google ved at søge på site:harmodeller.dk

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra København
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei!

Takk for svar!

Hvordan får jeg de resterende sidene på hjemmesiden indeksert? Jeg har også sett at det kun er en side som vises når jeg søker på den måten. Forstår ikke hvorfor alle ikke er det..

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte:

Hei!

Takk for svar!

Hvordan får jeg de resterende sidene på hjemmesiden indeksert? Jeg har også sett at det kun er en side som vises når jeg søker på den måten. Forstår ikke hvorfor alle ikke er det..

Hej Charlotte

Din side er vist rimelig ny. Derfor har google nok ikke opdaget alle dine sider indnu.

Sørg for at linke til dine undersider, samt forside med din søgeord du gerne vil være placeret højt på. Selvfølgelig ikke altid de samme, det skal vist være varieret. Er ikke SEO ekspert.

Installerer evt. google webmastertools. Hvis der nu var nogle fejl da googles robot skulle indeksere din side.

De bedste hilsner

Freelancerbasen

 

 

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Find nogle gode linksdiverse forum debattere skrive presse meddelelse ud så nyheden om dit produkt kommer hurtigt ud og husk søgeord optimering er et evigheds arbejde , så det kræver energi og motivation at både suge viden til sig og videre formidle sin siden overalt

bloggen og lav en aktive side er også vigtigt,husk lav branches bedste siden ikke mindre end , for det opdager google , for i sidste ende gælder det om at lave den bedste hjemmeside

Denne tråd gav jeg og nogle tips hvordan du kan videre formidle din hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelancerbasen:

Hej Charlotte

En af dine sider er indekseret

Du kan se om din side er indekseret på google ved at søge på site:harmodeller.dk

De bedste hilsner

Freelancerbasen

Det er ikke for at "stjæle" tråden, men når ens side kommer op når man skriver "site:xx.dk", kan man så være sikker på at siden ikke er blevet blokeret af google? Eller kan man finde ud af om ens side er blevet blokeret på en anden måde?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld:

Freelancerbasen:

Hej Charlotte

En af dine sider er indekseret

Du kan se om din side er indekseret på google ved at søge på site:harmodeller.dk

De bedste hilsner

Freelancerbasen

 

Det er ikke for at "stjæle" tråden, men når ens side kommer op når man skriver "site:xx.dk", kan man så være sikker på at siden ikke er blevet blokeret af google? Eller kan man finde ud af om ens side er blevet blokeret på en anden måde?

Du kan være sikker på at den har indekseret din side hvis den optræder i site:ditdomæne.dk.
Men hvis nogle sider mangler, og de ikke bliver indekseret i løbet af nogle dage, så er det enten fordi der ingen links er til den, eller fordi dele af din hjemmeside er udelukket fra Google.

Husk at se hvor mange links der peger på din hjemmeside ved at gå på yahoo, og skrive linkdomain:ditdomæne.dk, for at se hvor mange inlinks eller indgående links der er til din hjemmeside. Det har en stor betydning for om din hjemmeside bliver indekseret! 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Løsningen er enkel: du har blokeret for hele skidtet via robots.txt

User-agent: *
Disallow: /blog/
Disallow: /syden/
Disallow: /ajax/
Disallow: /cgi-bin/
Disallow: /classes/
Disallow: /config/
Disallow: /cron/
Disallow: /dk/
Disallow: /edit/
Disallow: /en/
Disallow: /gui/
Disallow: /images/
Disallow: /iPhone/
Disallow: /se/
Disallow: /templates/
Disallow: /tinymce/
Disallow: /tools/
User-agent: Slurp
Crawl-delay: 20

Bemærk linjen: Disallow: /dk/
Da hele sitet ligger på /dk er der dermed lukket af for hele din hjemmeside!

Du skulle meget gerne få indexeret lang mere efter at have fjernet denne ene linje! Big Smile

/ Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Løsningen er enkel: du har blokeret for hele skidtet via robots.txt

[snip]

Bemærk linjen: Disallow: /dk/
Da hele sitet ligger på /dk er der dermed lukket af for hele din hjemmeside!

Du skulle meget gerne få indexeret lang mere efter at have fjernet denne ene linje! Big Smile

/ Emil

Godt set!

/Lars

Fra København
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Emil.

Tusen takk for hjelpen!!!:)

Så håper jeg dette løser problemene:)

Mvh

Charlotte

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)