Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bred Copyright. Musik, DJ. Maleri, Design. Samarbejdsaftaler.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

 

Jeg er gået igang som DJ, og med at producere musik. Jeg vil rigtig gerne lave malerier og designs til fx. apple udstyr osv. Men det jeg tænker er at jeg skal have rettigheder til mit navn.

Jeg, prøvede at købe domæne til det for et år siden, men tror jeg blev snydt. hvordan kan jeg sørge for at jeg ejer alle rettigheder til mit navn. ?

 

Venligst Henrik=)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Hvis du bare sørger for at finde på et navn som andre ikke bruger og som ikke minder for meget om kendte brands (Ipud, Appplez, etc) - så har du din ryg fri og medmindre du har en helt unik ide/koncept, så tror ikke du skal bekymre dig om at nogen vil stjæle det.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers prøv at se her: http://www.amino.dk/forums/t/110965.aspx

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Navne skal mærkevareregistreres og visuelle værker kan designregistreres hos Patent og Mærkevarestyrelsen. Det koster penge og du skal først undersøge, om du krænker andres navne og designs. Disse undersøgelser koster også penge.

Hvis du vil gøre det rigtigt, så sæt penge af til det og tag fat i et patentbureau eller i en advokat, som har styr på området. Der er rigtigt mange faktorer, som man skal forholde sig til.

Dbh. Aleksander

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)