Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense - Viser udenlandske og ikke relateret annoncer.. hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har en affiliate site med adsense på. Men der vises kun udenlandske og ikke relateret reklamer i de annoncer!

Jeg har gået min adsense konto igennem adskillige gange, men kan ikke hitte ud af, hvordan jeg sørger for at der kun vises relateret annoncer. Og kun danske annoncer!

Jeg ved at adsense scanner min side og viser annoncer derefter. Men jeg skriver intet om 'CMR-software' eller 'De Danske Ledere' osv osv.

På forhånd tak for jeres hjælp!

Casper

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en ny side kan det godt tage lidt tid inden de finder frem til de rigtige anoncer.

Men ellers kan dy styre det lidt ved at sætte dette tag ind der hvor du mener at google skal finde inspiration til dine annoncer.

<!-- google_ad_sektion_start -->

Den vigtige tekst

<!-- google_ad_sektion_end -->

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det problem har jeg også haft, men jeg fandt ud af, at det var, fordi jeg ikke havde angivet hjemmesidens sprog.

Jeg satte så lang='da' xml:lang='da' og det hjalp.

Hilsen, Robert
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for alle jeres svar!

Jeg kan dog stadig ikke få det til at virke, da jeg ikke kan bruge Google Targeting. Jeg har lavet min hjemmeside igennem mono.net (et drag and drop system), som ikke giver mig adgang til html-koden!

Nogen gode forslag? Eventuelt til en anden udbyder, hvor jeg kan få lavet en lidt mere fleksibel hjemmeside.?
Jeg kan ikke selv skrive html-kodning, så jeg kan ikke lave min egen fra starten. Og er bestemt heller ikke gode venner med open-source systemer.
Er der andre brugervenlige måder, at lave en simpel hjemmeside på? En der kun skal bruges til lidt affiliate/adsense på hobbyniveau.

Mvh

Casper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)