Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3,75% i betalingskort afgift - det må kunne gøres bedre??????

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk

Vi har fået et tilbud fra PBS International vedr. Håndtering af Udenlandske betalingskort på vores webshop – de vil have 3,75% pr. Transaktion hvilket jeg syntes er helt urimeligt.

Jeg har derfor forsøgt at kontakte nogle udenlandske udbydere – så som Cybersource – men de samarbejder ikke med nogen danske banker – dvs. at vi kan ikke få pengene overført til en danske bank – hvilket er at foretrække.

Kender I nogle betalingsudbydere der kan håndtere udenlandske betalingskort til en lavere pris end 3,75% og som samarbejder med Nordea eller Danske Bank?

På forhånd tak for hjælpen

 

MVH/Anders

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

august2000:

Hej Amino folk

Vi har fået et tilbud fra PBS International vedr. Håndtering af Udenlandske betalingskort på vores webshop – de vil have 3,75% pr. Transaktion hvilket jeg syntes er helt urimeligt.

Jeg har derfor forsøgt at kontakte nogle udenlandske udbydere – så som Cybersource – men de samarbejder ikke med nogen danske banker – dvs. at vi kan ikke få pengene overført til en danske bank – hvilket er at foretrække.

Kender I nogle betalingsudbydere der kan håndtere udenlandske betalingskort til en lavere pris end 3,75% og som samarbejder med Nordea eller Danske Bank?

På forhånd tak for hjælpen

 

MVH/Anders

 

 

Mener at have læst et sted at epay havde et samarbejde kørende med Swedbank på et tidspunkt som kunne gøre det billigere... / Euroline... Der kunne man vist også spare nogle oprettelsesgebyrer... Men udenlandske kreditkort er ikke gratis at modtage!

 

Prøv at tjekke:

http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger at indløser VISA og Mastercard gennem Swedbank eller Euroline, er der mange penge at spare i forhold til PBS / Nets. Du modtager typisk også pengene efter 2 bankdage (mod 28 bankdage hos PBS / Nets). Du er velkommen til at kontakt mig, så kan vi tage en snak om hvad du ca. kan forvente i transaktionsgebyrer mv.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

paypal.com eller moneybookers.com

Du skal dog regne lidt på forventet omsætning, men hvis du ikke har alt for stor omsætning, så er det billigere her, end PBS. (husk i regnestykket at PBS skal have årsgebyr og oprettelsesgebyr)

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan i øvrigt tilføje, at det er gratis at få oprettet en indløsningsaftale hos Euroline, og de tager heller ikke et årsgebyr. Så man afregner kun transaktionsgebyrerne til dem.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Tag kontakt til euroline.se - det er en svensk udgave af PBS, der har SEB-kort Danmark som dansk afdeling. Du kan ikke modtage dankort, men du kan godt modtage VISA/Dankort. I dag er der kun 2% af alle Dankort, som ikke også er VISA-kort. Det har jeg valgt at leve med.

Euroline's standardpriser mener jeg er ~2,00% pr. transaktion, hvis ikke 1,85% (du må ikke hænge mig op på det, den kan godt have ændret sig i begge retninger). MEN! - ingen årlige gebyrer, ingen oprettelsesgebyr, og afregning efter 2 bankdage uanset korttype. 

Jeg ved ikke, om de samarbejder med Nordea/Danske Bank, men det synes jeg ville være værd at undersøge.

Edit: Det ser ud til, at Morten lige kom mig i forkøbet :-) Men hey, to anbefalinger er vel også bedre end én, ikke?

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. MVH/Anders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)