Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en iPhone-app?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, aminoer...

Jeg er interesseret i at få udviklet en app til iPhone. App'en skal grundlæggende være en søgefunktion med tilsvarende funktionalitet som dén i højre side af www.bilernesby.dk.

Kan det lade sig gøre, og (især) hvilken beløbsramme taler vi om for at udvikle sådan en app?

På forhånd tak for svar :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det går meget an på hvor meget arbejde der skal lægges i det - grafik, funktioner osvosv. Men helt billigt er det aldrig.

En app kan nemt koste lige fra 50.000kr til en million.

Men prøv at finde nogle du mener vil være egnet til at lave spillet, og så skriv en detaljeret beskrivelse af app'en, så vil de kunne komme med et bud.

 

/Casper M. Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i en bil. Den skal grundlæggende være med fire hjul og kunne kører. Den skal kunne dreje skarpt, i hvert fald til højre.

Hvad koster sådan en ca?!

Måske lidt provokerendeSmile, men jo utroligt svært at prissætte noget med så få tanker bag...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Casper...

Tak for svaret :-)

Det er nu ikke et spil, men en søgefunktion som nævnt. Jeg håber, at app-udviklere her i forummet har lyst til at bidrage med deres tanker...

På forhånd tak :-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Brian...

Tak for dit ikke-svar ;-)

Jeg ved ikke selv noget videre om app-udvikling. Umiddelbart ville jeg bare tro, at når jeg henviser til søgefunktionaliteten på www.bilernesby.dk og spørger, hvad det ca. vil koste at få lavet dén om til en app, så skulle det være tilstrækkeligt til at give et løst overslag?

Overslaget må gerne dække "fra Fiat til Ferrari", mere præcist behøver jeg ikke at have det ;-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej freehand.dk

Jeg siddet med på en del App projekter (tiltros for mit kaffeskjul) :-)

Som de andre siger så får du nok ikke en pris du kan anvende til så meget udfra de data som du selv oplyser.

Jeg kunne stille lidt spørgsmål som godt kunne have væsenlig indflydelse på prisen og som måske ikke har noget med selve app'en at gøre:

Hvordan skal data komme ind i app'en altså skal der være et progam som du skal kunne administere data udfra. Bliver grundata data leveret af DAF eller skal det selv indtastes og i såfald skal den omkostning med i den samlede pris?

Men et gæt kunne være alt fra 25K til 200K

/Søren

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Søren...

Tak for svaret, det var lige præcis sådan noget, jeg havde brug for :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)