Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med login i FileZilla - hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder og leger lidt med to nye hjemmesider - jeg har installeret wp på dem begge og har så siden da mest koncentreret mig om den ene - jeg har lagt billeder mv. op via filezilla og det har fungeret fint.

Nu ville jeg så gerne lidt igang med den anden side, men jeg kan ikke få lov og logge på med filezilla - altså på et andet domæne (dog også fra unoeuro som det første site.)

Den siger at den etablerer forbindelse, men efter kort tid kommer den med "kritisk fejl" og "530 login incorrect" og til sidst "kunne ikke få forbindelse til server"

Dette til trods jeg logger ind helt på samme måde til begge sider - selvfølgelig med forskellige

Håber ikke alle herinde skal til at se disney show nu - kunne godt tænke mig og komme igang meget snart :)

Bendtsen

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Brugernavn og/eller kodeord er forkert. Har du kopieret det ind fra kodebrevet?
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har både prøvet og kopierer det og sætte det ind, men har også prøvet og skrive det manuelt?? intet af det virker - jeg får samme meddelelse??

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm, så lykkes det endelig, det var kodeordet som jeg havde lavet ens på de to sider - det havde jeg så bare ikke alligevel - så nu er jeg igang :) tak fordi du lige fik mig til at tjekke dette en ekstra gang :)

go aften.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det den rigtige server du har fat i? Det er typisk ftp foran dit domæne navn. Ellers tag fat i supporten. Mener den engelsk support har åben.
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fint fint.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)