Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb - brug for et godt råd

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den du kommenterede på, se længere oppe i din tråd

 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommenterede på det allerførste indlæg - trådens spørgsmål. 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy: Den jeg skal have lavet til mine forældre tager han 3500 kr (som et sponsorat så det er uden moms) og der får jeg bare en hjemmeside. Ingen service ingen hosting ikke andet end at han laver designet og sætter tingene ind.

Vi har ingen kontrakt. Det skal jeg vel lave så?

Lise Korsgaard - Subziter -Tlf. 22 25 93 02

Lise@subziter.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Hold da op hvor bliver jeg i tvivl om jeg har gang i det rigtige. Sagen er at vi skal have en ny hjemmeside til mine forældres camping plads den nuværende er side hedder www.jungetcamping.dk Vi SKAL have muligheden for, på et tidspunkt, at tilkoble et online booking system. Ligesom vi også ønsker at have to designs på hjemmesiden da vi i år åbner en Café i en fransk landstil og ikke passer ind i temaet "børnevenlig campingplads"

Skal jeg vælge en billig hjemmeside som er lavet i joomla og vil koste 500 kr i årlig hosting eller at vores nuværende hjemmesidefirma laver den i en ny flot udgave og som koster 4000 kr i årlig hosting.

 

Lise Korsgaard - Subziter -Tlf. 22 25 93 02

Lise@subziter.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid ønker du hjemmeside det er simpel matematik

1 år billigeste danaweb

2 år danaweb for det meste billigste

3 år dana  nogle gange  den dyreste

4 år - 5 år og der ud over kan du få en rimelig gode hjemmeside til den pris

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

... Ved ikke om jeg forstår dig? Den hjemmeside for Junget Strandcamping skal selvfølgelig gælde altid! Men det design vi har nu på www.jungetcamping.dk er 10¨år gammelt og trænger til en opfrisktning, så spøørgsmålet er: Skal vi giver 5000 kr for en ny og få billig hosting eller skal vi give Dynami IT 800 kr i timen for at gøre den mere moderne samt en ny fane om vores cafe men så også give 4000om året i hosting?

 

Lise Korsgaard - Subziter -Tlf. 22 25 93 02

Lise@subziter.dk

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Det du skal gøre er at finde et design på internettet som falder i din smag og som du synes passer til jeres campingplads. Det er ligegyldigt om det er en sko-side eller tandlægeklinik, det er alene så webdesigneren får en idé om hvad der skal laves rent stilmæssigt.. Hvad der skal på af indhold (antal undersider) kan webdesigneren se på jeres nuværende hjemmeside. 

His unoeruo bla. kan du få et webhotel for ca. 200 kr. årligt som teknisk kan klare det du efterspørger, og det kan opgraderes efter behov. Får du behov for det dyreste til omkring 500 kr. årligt - så går det så fantastisk godt for din forretning at du forlængst er holdt op med at spørge til prisen :)

Hvad selve designet skal koste er en smagssag, men hvis ikke der er nogen på Amino der kan lave det billigere end Danaweb, - så skriver du en PB til mig. Så rydder jeg kalenderen og leverer til én krone under Danawebs pris. Altid Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

5000 kr hel ny side lyder meget og vis det overholder dine behov er det den bedste løsning

800 kr i time er jo kun lige over 1 time arbejde så koster det mere end 5000 kr første år

vælg det billigste der overholder dine krav på lang sigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Korsgaard:

... Ved ikke om jeg forstår dig? Den hjemmeside for Junget Strandcamping skal selvfølgelig gælde altid! Men det design vi har nu på www.jungetcamping.dk er 10¨år gammelt og trænger til en opfrisktning, så spøørgsmålet er: Skal vi giver 5000 kr for en ny og få billig hosting eller skal vi give Dynami IT 800 kr i timen for at gøre den mere moderne samt en ny fane om vores cafe men så også give 4000om året i hosting?

 

Hej Lise,

den beslutning skal du tage med dine mavefornemmelse. Indenfor din branche er en hjemmeside et af de vigtigste markedsføringskanaler, så der skal man ikke lade stå til. Og du er trods alt nede i forholdsvis små penge uanset løsning igt. vigtighed.

Det eneste man måske kan sige er at Danaweb føles lidt som en hjemmesidefabrik med den deraf ofte manglende indlevningsevne. Og så kan det måske være træls med det dyre abonnement, ikke for at ville spare disse penge, men i stedet hele tiden og løbende bruge disse penge på at efterudvikle og aktivere siden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar til trådstarter:

Jeg har prøvet CMS-systemer hos Dana, Skandia og værst af alle Media(direkt) som ofte har elendig omtale bl.a. her på Amino! 

Rent SEO-mæssigt er du meget bedre stillet med din egen CMS ex. igennem WP.

Så mit råd er at du skal få en til at lave en side for måske 5000-6000 en gang for alle og så få den hostet for ml. 10 og 50 kr. om måneden;)

Go jagt!

Lars

www.TRY.dk

 

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)