Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af mobilversion/app - prisniveau.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg går og overvejer at få udviklet en app, vil jeg derfor høre hvad prisniveauet er for en sådan?

Som altid kræver I selvfølgelig at få detaljer om hvordan den skal være, for I kan komme med et kvalificeret "gæt".

Derfor vil jeg tage udgangspunk i "Tilbudsavis" fra minreklame.dk - jeg så den i går, og funktionen passer meget godt med det jeg ønsker.

Så spørgsmålet at hvad er prisen for en "tilsvarende" samt back-end (administrationen med upload af billeder)?

Håber app programmørerne vil give et prisoverslag - måske skal jeg bruge en :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv kan se så er der tale om 2 forskellige systemer hvorfor det ikke behøver at være den samme programmør der laver begge.

Selve backend kan du spare en del ved at bruge Open Source systemer (her sidder jeg med et som jeg kan anbefale). Der skal blot laves en mulighed for at app'en kan hente reklamerne.

I selve app'en skal du kunne hente reklamerne og vise dem for brugeren. Her vil den største udfordring blive at finde ud af HVORDAN de skal se ud. 

Prisoverslag? Nej..... det er stadig lige usikkert og her kræves en ordentligt liste over hvad det skal ku ku.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)