Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har min blog www.RasmusBlogger.dk.

Til min blog ejer jeg både domænet www.rasmus-blogger.dk og www.rasmusblogger.dk.
Jeg har så valgt at bygge selve hjemmesiden på www.rasmus-blogger.dk og så har jeg omdirigeret www.rasmusblogger.dk til www.rasmus-blogger.dk

Så vil jeg bare høre, om jeg kan få problemer med duplicate content, eller er det ligemeget, når jeg omdirigere til www.rasmus-blogger.dk fra www.rasmusblogger.dk?

Jeg håber i forstår, hvad det er, som jeg mener.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej Aminoer!

Jeg har min blog www.RasmusBlogger.dk.

Til min blog ejer jeg både domænet www.rasmus-blogger.dk og www.rasmusblogger.dk.
Jeg har så valgt at bygge selve hjemmesiden på www.rasmus-blogger.dk og så har jeg omdirigeret www.rasmusblogger.dk til www.rasmus-blogger.dk

Så vil jeg bare høre, om jeg kan få problemer med duplicate content, eller er det ligemeget, når jeg omdirigere til www.rasmus-blogger.dk fra www.rasmusblogger.dk?

Jeg håber i forstår, hvad det er, som jeg mener.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Hej Rasmus

Hvis jeg forstår dig korrekt, så peger alle dine domæner på  www.rasmus-blogger.dk, og du skriver kun dine tekster 1 gang. Hvis det er korrekt, så bliver der ikke tale om duplicate content, med mindre du kopierer dig selv eller andre tekster. Du skal blot skrive "frit fra leveren", hver gang.

Mvh

Holger

 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holger!

Super dejligt at få det bekræftet så jeg er på den sikre side:-)!


De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)