Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Er der nogen, som har et umiddelbart bud på, hvad en hjemmeside som f.eks boligsiden.dk koster at udvikle?

Med venlig hilsen

Kenneth

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget lignende ville ikke nødvendigvis være vildt dyrt, men en side af samme kvalitet vil jeg skyde til MINIMUM 100.000 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

De bud du får her, vil være ligeså værdiløse som dem spørgeren fik her:
http://www.amino.dk/forums/t/116064.aspx

Definer hvad du mener boligsiden.dk består af, så får du nogle langt bedre bud. Hvad skal tallene bruges til?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster en god sjat penge for sådan et site :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Boligsiden, er forholdsvis en dyr hjemmeside, men det kommer jo også an

på hvad du ønsker.

Men man kan jo få hjemmesider til ret billige penge. Hvis du vil ha et godt tilbud på en hjemmeside, så kig ind på www.inicom.dk

 

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan lave en kopi af boligsiden.dk for 18.500 kr., Kontakt mig hvis interesse.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Hvis du vil have et godt estimat på prisen af en hjemmeside, vil jeg råde dig til at få lavet en god kravspecifikation, som du kan give til udviklerne. For selvom du ønsker at få lave en hjemmeside i stil med boligsiden, har du helt sikkert et ønske om ændringerne i design, funktionalitet og lignende.

Netop derfor, vil jeg anbefale dig at forsøge at få lavet en kravspecifikation. Hvis du ikke har erfaringer med dette, kan du prøve at søge på google og læse dig klogere på hvad den skal indeholde.

Jeg går ud fra du at du ikke kan bruge et pris estimat i intervallet 50-200.000 kr., så ved mere præcist at få udarbejdet en specifikation får du både et mere præcist estimat og du gør det muligt for udvikleren at lave en hjemmeside der i højere grad matcher dine krav og behov.

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kenneth

Vi er et nystartet bureau, og tror godt vi kan hjælpe dig til billige penge.

Send din info til mig på nor.reklame@gmail.com (midlertidig adresse)

 

Off. starter vi først op i marts, men vi arbejder allerede på nogle kunder nu, så vi kan uden tvivl hjælpe dig. 

 

 

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres svar. Jeg har en primitiv hjemmeside, som jeg arbejder lidt videre på mht. specifikationer og design og vender derefter tilbage :o)

Fortsat god dag.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 

Jeg kan varmt anbefale MediaStyle.dk som først lavede min webshop og sidenhen lavede min hjemmeside. Der er en god kontakt til dem og de lytter til dine ønsker og sørger for at tingene virker INDEN de smider den online.

Så de kan til enhver tid anbefales og så er de konkurrence dygtige på deres priser uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Du finder dem på mediastyle.dk

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)