Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder samt lønadministration mv. søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller nogle af jer andre for den sags skyld!

Hilsen Tue

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hånden på hjertet lyder de 5 dage ikke specielt realistisk, midt i en ferietid. Det er dog ikke urealistisk at du kan finde en der er villig til at prøve lykken.

Samtidig har de fleste bogholdere lige nær knoklet sig selv ihjel med selvangivelser m.v. og trænger til en slapper.

Jeg vil gerne lave et regnskab for dig, såfremt der kan aftales en mere realistisk tidshorizont. Jeg kan dog ikke arbejde hos dig, men fra mit kontor af. Ude godt, hjemme bedst :-)

God dag.

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os se hvad det bliver til. If you don't ask - you don't get...
At kunne arbejde hjemmefra er nok en fordel da jeg pt. bor i San Francisco. 

Hilsen Tue

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue, du har ikke beskrevet dig selv nærmere nogen steder. Er det stadig den private vuggestue der er tale om?  Hvor meget er der lavet?, må gå ud fra der er lavet løn osv????  Du skriver der mangler er par måneder, har der så være afstemt eks pr 1/5 ???  Hvor mange bilag er der ca?. Spurgt på en anden måde: Har der været styr på tingene indtil for et par måneder siden, eller er det noget rod  der skal samles op.?

Du skrev i dit første indlæg at du ikke vil betale for en freelancer, hvad forventer du så nu?.. Du skal regne med at panikløsninger koster penge. Er du villig til at betale for panikken bla med en acontobeløb før påbegyndelse af arbejdet? For mit eget tilfælde (jeg har nemlig min årlige 1 uges ferie) så vil det koste dig dobbelt timeløn at få lavet en sådan opgave lige her og nu.

Hvilke muligheder har du for at sende bilag, er de scannet ind?? der er halvlangt fra San Francisco hvis bilagene skal sendes derfra og du vil have det færdig på 7 dage.

 

Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue,

Har du fået styr på det eller? Ellers er du velkommen til at kontakte mig..

 

Mvh

Mo Khayat

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle, 

Tak for svarene. 
Jeg har fået hjælp og vi er ved at være igennem.

mvh. Tue  

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)