Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robots.txt jeg úndrer mig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

JEg har kigget lidt på et højt rangerende SEO artikel og SEO optimerings firma. og fundet ud af de kun lister på deres domænenavn og ikke nogle undersider, fordi de har spærret indexeringen på ders undersider, er der nogen der kan fortælle mig om der er  fordele ved det, for jeg mener  at jo flere steder man kan findes jo bedre, hvis de sider man bliver fundet på er nogle med substans.

Jeg har kun selv lukket for min kontaktside og firma oplysninger og resten det mener jeg Verden skal se og læse.

Hvad mener i Aminos....

 

www.opti-web.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig over, at du blokerer din kontaktside og dine firmaoplysninger. Hvorfor afskære den linkværdi du sender til disse sider?

Nå, men derudover kan der måske være et par grunde til at blokere for undersider via robots.txt. Det kan være for at begrænse duplicate content. Måske har nævnte artikel/firma brugt enslydende artikler flere steder og vil sikre sig, at det kun er på det ene domæne, de bliver indekseret? (Rent gætværk - jeg har ikke set på siden og ved ikke, hvem det er).

Men oftest er blokering af sider med indhold via robots.txt kun en næstbedste løsning på nogle problemer, der i optimalsituationen burde være løst andetsteds.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

OK du tror ikke det irritere folk at støde på dem. Det tror jeg det er derfor jeg har gjort det. men du mener link´værdien er højere end irritationen hos folk der støder på den. Det kan da godt være jeg bare skal give los så.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk støder vel kun på dine kontaktsider i Google, hvis de søger efter noget konkret vedrørende kontakt til dig? Og i så fald tror jeg, at de bliver glade for at støde på de undersider i søgeresultaterne. Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)