Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor hjælp til regnskab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg mangler en der kan lave/godkende mit regnskab for 2010.

Jeg laver selv så meget som muligt.

Bilag omkring 100.

Kom med en pris.

mvh

Philip

 

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Du skal være velkommen til at kontakte os for et tilbud. Vi har kontor i Taastrup.

Du kan eventuelt se mere om os på www.revisorfirmaetlemo.dk

Mvh.

Morten

Mobil: 42 22 49 32

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Du er også velkommen til at kontakte mig, så vil jeg prøve at give dig et prisoverslag - du skal bare lige fortælle lidt flere detaljer om din opgave.

Du kan eventuelt læse mere om min virksomhedwww.talkontoret.dk

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev et indlæg her , at man skal passe på hvad man udlåner til revisor, da han senere kan hævde at det er hans arbejdspapirer og ikke vil levere det tilbage. Det er specielt kritisk hvis man vil skifte revisor. og jeg henviste til mit problem som er beskrevet i en anden tråd" Revisor nægter at udlevere stamarkiv"

Jeg udbad mig et svar fra Peter Revisor som er kommet med indlæg her.

Men det må man åbenbaet ikke, for en moderator  her meddelte mig at det var slettet, jeg formoder det var fordi denne moderator ikke kunne læse indenad eller forstå indlæget eller må man ikke skrive at man har revisorproblemer, der var ikke tale om navns nævnelse eller lignende så der var ingen der kunne blive stødt , undtagen eventuelle revisorer med dårlig samvitighed.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

NB-Import:

Jeg skrev et indlæg her , at man skal passe på hvad man udlåner til revisor, da han senere kan hævde at det er hans arbejdspapirer og ikke vil levere det tilbage. Det er specielt kritisk hvis man vil skifte revisor. og jeg henviste til mit problem som er beskrevet i en anden tråd" Revisor nægter at udlevere stamarkiv"

Jeg udbad mig et svar fra Peter Revisor som er kommet med indlæg her.

Men det må man åbenbaet ikke, for en moderator  her meddelte mig at det var slettet, jeg formoder det var fordi denne moderator ikke kunne læse indenad eller forstå indlæget eller må man ikke skrive at man har revisorproblemer, der var ikke tale om navns nævnelse eller lignende så der var ingen der kunne blive stødt , undtagen eventuelle revisorer med dårlig samvitighed.

Jeg synes, at du generalliserer og er lidt rigeligt unuanceret i dit udfald imod revisorer. Skype-Smile

Ud fra dine indlæg kan jeg da forstå, at du har haft en uheldig oplevelse med en revisor.

Dine indlæg, hvor du klager over "revisor-problemer" er faktisk blevet anmeldt flere gange i dag, fordi nogen mener, at dine indlæg mere er et generelt angreb på revisorstanden end en anmodning om hjælp.

Amino sidder en masse venlige og hjælpsomme revisorer, bogholdere og eksperter med juridisk indsigt. De vil normalt meget gerne bidrage, og de gør det hver dag.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)