Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat har tilbagebetalt vores moms?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Skal som det første sige jeg ikke er særlig stærk inden for alt det skat, moms osv.

Vi er to der har et lille selskab der laver lidt webdesign og i perioden 01-10-2010 til 31-12-2010 tjente vi 12500 inkl. moms

Vi startede virksomheden i 2010 og har kun tjent de 12500 inkl. moms i den nævnte periode.

Vi indberettede derfor 2260 kr. i den periode. Vi købte en router som vi trak moms fra derfor det tal. Så fik vi så at vide vi skulle betale moms inden d. 10-02-11. Jeg gik derfor ind på tastselv erhverv og fik en OCR (betalingslinie) linie for den periode og betalte det over netbank.

Idag har vi så fået en mail om at de betaler pengene tilbage pga resitance?

Nogen der kan fortælle os hvorfor?

 

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis de har trukket pengene, så har du indberettet korrekt og du skal derfor ikke foretage dig mere.. kan ikke vide hvad der præcist står i det du får fra SKAT, men de giver faktisk engang imellem nogle gode vejledninger ud... det er måske sådan en du har fået?

Mvh

Emil linde

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

De har ikke trukket nogle penge. Jeg har selv indbetalt dem. Det er ikke en vejledning. Det er jeg 100% sikker på. Der står sort på hvidt at de betaler pengene ind i løbet af nogle dage.

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, problemet er løst. De har trukket det fra kontoen Embarrassed

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe helt fint - så blev det jo løst og du kan gå på weekend med god samvittighed ;-).

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)