Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate for private

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg har fået muligheden for at få en super aftale med en bekendt, hvor min provision er omkring 20% per lead - dette er af et produkt på 1500 som der pt. sælges 3-5 gange HVER dag.

Men i og med at det er en privat partner, skal jeg vel selv lave en form for banner, og sørge for at der bliver lagt cookies osv. ind på kundens computer, så jeg også får de penge jeg nu hjælper siden med at få.

Er dette svært at lave, og hvis ikke, hvordan gør man så?

 

Mvh Mike.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om banneret i første omgang - hvis du selv skal programmere en funktion der skal registrere dine leads, er du allerede ude på temmelig dybt vand. Nu er jeg ikke ligefrem selv en haj når det kommer til programmering, men hvis du ikke har nogen erfaring, vil jeg gætte på at det ikke er noget du kan ordne selv.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget du skal køre fra din egen hjemmeside - altså alle de lead du skaffer fra din side får du 20% i provision af?

Hvis det er det, så kan du sagtens selv lave det - hvis du har forstand på programmering. Ellers kan du måske høre Casper fra http://ioosinternet.dk/ om du må købe hans system. Han har selv lavet et der ligger på http://parfume-priser.dk/.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kig på www.idevdirect.com

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er præcis sådan det skal fungere :)

 

Jeg har ingen forstand på programmering, og har nu smidt en mail efter Casper - problemet er selvfølgelig at jeg ikke vil betale dyre domme for det, da siden i sig selv ikke engang er nogen garanti for andet end en udgift.

 

Er der ikke andre måder at tilegne sig sådan et system?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bede dem om at registrere sig hos et affiliate netværk :-) Flere affiliate netværk vil gerne købe anonyme aftaler, så de ikke bliver tilgængelige for alle partnere.

De tager selvfølgelig en mindre provision, men så virker al teknikken også.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)