Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress - Hvor simpelt er navigationen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys.

 

Nu har jeg læst frem og tilbage om WordPress, men ville lige have et svar.

Er der en grund til at det er så anbefalet, som det er?

Så vidt jeg kan læse mig til, er det blot et blogging program, men det er der vel som sådan ikke grund til at smide op, hvis min side som sådan ikke skal være en blog?

En lille side-notits - jeg har fundet et template på nettet jeg gerne ville bruge, kan man umiddelbart bare smide links og banners ind i sådan nogle?

 

Mvh Mike.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek evt. Linde-media 
Jeg har bygget den hjemmeside i WordPress, og den indeholder både sider, som der ikke kan kommenteres på, og indlæg, hvor der kan kommenteres på. 
WordPress er meget mere end blot et blogging program, og det er også fremragende til at præsentere en virksomhed til nye kunder.

Læs evt. mit indlæg om hvorfor WordPress er en god platform for din virksomhed 

Hvis du får brug for hjælp til WordPress, eller vil overlade arbejdet til en med erfaring, så er du velkommen til at kontakte mig her 

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at Wordpress er fremragende til "blot" at blogge. Blogging som udtryk har også fået en negativ betydning, men det er faktisk nogle af de mest avancerede sites derude, se blot på engadget.com. De har så heller ikke brugt Wordpress, men sikkert noget custom software.

Jeg har selv lanceret et site om protein pulver, og hvis du ser på det theme vi bruger kan man ikke umiddelbart se at det er et blogging site. Jeg vil også anbefale dig Elegant Themes, som har en del wordpress themes som ligner almindelige sites, uden nogen form for blogging.

Dog vil jeg sige at det kan være lidt tungt at arbejde med hvis man blot skal lave et par sider til et site, og heller ikke opdatere det så ofte. Brug istedet mange af de andre CMSer der findes derude hvis det er tilfældet.

Ja du kan godt smide links og banners op i et theme, dog skal man lige være opmærksom på størrelsen af dine banners med dit theme, det skulle jo helst passe alt sammen Wink

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)