Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til joomla

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har hjemmesiden www.lejminibus.dk, og har fået lavet siden ude i byen. Nu sidder jeg her hjemme og ville gerne have lavet en ændring i bjælken i højre side hvor der står "tilbud til dig", og der så er nævnt nogle kilometer antal der er med i prisen. Hvordan gør man det, da jeg simpelthen ikke kan finde måden at omskrive denne. Den ligger under artikler (hvor jeg redigere fint i alt andet på siden), men selvom jeg sletter teksten, sker der intet på hjemmesiden. Håber i kan hjælpe.

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være at modulet (det kalder man sådan en kasse i venstre eller højre kolonne) er lavet som "Bruger-defineret HTML" og ikke hænger sammen med en artikel.

Prøv følgende:

  • Gå ind i admin-delen og vælg menu-punktet "Udvidelser->Moduler".
  • Se efter om der skulle ligge et modul med titlen "Tilbud til dig". Det skal af typen "mod_custom" (ses i kolonne til højre)
  • Hvis du finder sådan en svend kan du klikke på det og gå ned i bunden. Så kan du redigere teksten ligesom en artikel.

 

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du er ikke helt på dybt vand, men du er ikke logget ind som super-administrator, kun som Manager eller sådan noget. Det er derfor du ikke ser hele menu-linien. Har din web-udvikler ikke givet dig fulde admin-rettigheder?

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har han så nok ikke.

 

Jeg får fat i dette, og bruger din gennemgang.

 

Tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)