Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan gør jeg opmærksom på mit produkt

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra DK
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej maj

havde faktisk tænkt på youtube men er normalt ikke serlig god til sådannoget med computere videokamera osv... og det her inde på amino er også meget nyt for mig trods min lave aller :-) hvis du kan forslå hvordan jeg evt. kunne lave sådan en video vil jeg meget gerne høre hvad du har at sige  :-)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre melde pas på dette da jeg heller ikke er stærk på dette område.
Det bedste jeg kan råde dig til er at hive fat i nogen der ved noget og måske indgå byttehandler (skimmede lide de tidligere beskeder igennem og der stå noget med økonomi ;) )

Jeg håber at det lykkes for dig

De bedste tanker Mai

Fra DK
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) men tak for dit råd 

og tror jeg vil prøve at finde på noget i den retning hvis det er muligt :-)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er det muligt ;) Hvis du synes det kniber med at finde muligheder vil jeg gerne coache dig gratis på det. Er udd. coach fra Mindjuice (mindjuice.dk) sidste år.

Smidt mig en privat besked på Amino hvis det kunne have interesse eller du vil høre mere om denne mulighed for hjælp.

De bedste tanker Mai

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgeord optimere siden alt mangler nærmeste på siden , det er billige kunder

Længere titler derved lettere at se siden på og lige vel hvad ligger du nummer 1 på google med dit domæne , sæt nogle af dine søgeord i titler der siger hvad din siden omhandler gerne op til 67 tegn

Give billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning

Lav h1 og h2 på siden derved viser du lidt mere google hvilken ord du satser på.

Blogge lidt nyt indhold på  siden mv.

Skaf links flere links til siden

En tråde med flere standard tips http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikael

mange tak for dit råd :-)

desvære har jeg ikke et klap forstand på at gøre alt det du forslog og min hjemmeside er der nogen der har lavet for mig og jeg tror at hvis der er nogen der skal forklare mig hvordan jeg gør tager det nok en evighed da jeg storset kun ved hvad en regnemaskine er og alt det med hjemmesider er meget nyt for mit vedkomme jeg kan selv gå ind og rette på min hjemmeside så hvis du kan lave en beskrivelse af hvordan vil jeg kun blive glad for jo mere der kan gøre min side synlig jo bedre

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-wennerberg:

hej Mikael

mange tak for dit råd :-)

desvære har jeg ikke et klap forstand på at gøre alt det du forslog og min hjemmeside er der nogen der har lavet for mig og jeg tror at hvis der er nogen der skal forklare mig hvordan jeg gør tager det nok en evighed da jeg storset kun ved hvad en regnemaskine er og alt det med hjemmesider er meget nyt for mit vedkomme jeg kan selv gå ind og rette på min hjemmeside så hvis du kan lave en beskrivelse af hvordan vil jeg kun blive glad for jo mere der kan gøre min side synlig jo bedre

jeg Kender bedste wordpress så arbejder meste i det , jeg kender ikke dit CMS system , men nok muligt at søgeord optimere din side meget bedre lige vel hvad med flere links til din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

gerne flere links til hjemmesiden men hvordan ?

er lidt meget dum på dette område og skal have det ind med skeer :-) sorry

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-wennerberg:

gerne flere links til hjemmesiden men hvordan ?

er lidt meget dum på dette område og skal have det ind med skeer :-) sorry

Fejl i linket før med kan finde links på masser af måder http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Husk du kan starte med at rette i din amino.dk profil sætte et links ind der

Klik ret profil , klik ret profil , klik debatindstillinger sæt dit links ind der med et par søgeord Maler billige kvalitet maling der duer

alt muligt giver ved bare at tjekke med http://siteexplorer.search.yahoo.com/ finder man steder man kan tilføje sin hjemmeside

Husk deltage i debatter over alt med dit links i fodnoten det giver også lidt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder den og hvorfor skal jeg købe den?

Navnet - Rullevognen - er meget lige til, men også en anelse kedeligt, overvej et navn til det amerikanske marked og oversæt det til dansk ;)

Som Mai siger, youtube video, det virker.

Desuden ville jeg gøre brug af noget simpel personal branding, hvor du simpelthen bruger dig selv som "blikfang" for dit produkt, og det kan gøres på 1000 måder afhængigt af hvem du er.

På din hjemmeside, testimonials fra samarbejdspartnere, kunder & indkøbere. Så man kan se der er kunder der er tilfredse.

Har du noget trykt materiale man kan se?

Selv sælge rullevognen online??

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)