Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Live streame - Kan min side klare trafikken?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'r

Har brug for noget hjælp her. Jeg har siden www.menszone.dk som er et online magasin for mænd.

Vi er så heldige at have fået rettighederne til at live streame Cage Fight Live den 9 april. i MCH (Herning messecenter), som bliver det største MMA event holdt på dansk grund.

Vi har styr på alt omkring live streamingen, som bliver hosted på en anden server, men vores side bliver hosted på UnoEuro, som jeg er meget glad for. Men vil vores side kunne bærer feks. 5000-10000 bruger på en gang? Det er meget vigtig at den ikke går ned, da vi tager 50 kr. for eventet.

Ps: Vi sender invitationer ud til hele EU, så derfor vi håber på at vi kan få så mange seere. I kan se en teaser for filmen her, som vi lige har lavet.

Håber på der er nogle der kan hjælpe, da den ikke må gå ned, og evt hvilken løsning vi skal vælge for at sikre os.

Med venlig hilsen

Frederik Sand

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro er jo som bekendt et lavpris webhotel. Jeg har selv unoeuro og er glade for dem.
Jeg ville tage kontakt til deres support og høre hvad deres vurdering af det er.
Er jo dem der bedst kan vurdere om serveren kan klare presset.

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg gjort. Det kan ikke garantere noget, men siger jeg skal kigge efter en VPS løsning, eller dedikeret server. Men det drejer sig om et døgn. Nogle der kan anbefale en der kan klare trafikken?

Det jo slet ikke sikkert vi får denne form for trafik, men vi håber selvfølgelig på det.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Jeg ville simpelthen ikke turde tage risikokoen. Få fat i en virtuel server eller overvej måske endda Amazon EC2.

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i ellers om ideen at se dansk/internationalt MMA live på nettet. De har gjort det længe i USA, men ingen i EU har rigtig taget penge for det før. Vi har bare valgt at få professionele folk ind over det hele, og det koster jo, så vi har været nødsaget til at tage noget for det.

Har det interesse for nogen herinde?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)