Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gives væk! 2 Thomas Hartmann billetter - 12. marts musikhuset Aarhus

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Hej Amino!

Jeg købte 2 billetter til Thomas Hartmanns nye show ''Science Faction'' til kæresten og mig selv, men! Jeg glemte at kigge på datoen, og opdagede først bagefter at datoen falder sammen med en London-tur sammen med den førnævnte kæreste. Dumt!

I den anledning vil jeg gerne give de 2 billetter (gratis!) til den person der fortjener det mest. Skriv i dette indlæg hvorfor netop du fortjener den!

Info om billeterne:

Comedy-show Thomas Hartmann ''Science Faction''
Dato: 12-03-2010 kl. 20:00 
Sted: Musikhuset Århus
Krav. under 25 år (ja, jeg er en sparerøv, og sparede 20 kroner... dumme mig) 
Siddepladser: Række 12, sæde 1 og 2 (lige i midten af midten)

Oprindelig pris: 380 kroner (inkl. gebyr osv.)

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Fedt at du poster sådan et indlæg - hvis jeg lige må have lov til at smide en fesen grund, så skal det være at jeg er den første der svarer på dit indlæg ;)

 

Hvis det skal være mere seriøst, så har jeg en frue som er vild med Thomas Hartmann, og hun har snakket meget om at hun gerne vil se ham live på et tidspunkt. Jeg er desværre bare under uddannelse, og har simpelthen ikke penge til at købe så ekstravagante ting som billetter til et stand-up-show. Det ville gøre mig så ubeskriveligt glad at få de billetter, da jeg dermed vil kunne opfylde min kærestes ønske - du ved hvordan det er med kvinder, de elsker overraskelser. Og jeg er sikker på at hun vil blive ellevild, så derfor vil jeg meget gerne ansøge om at blive tildelt billetterne. :)

Tak for et medmenneskeligt indslag på en ellers lang og grå onsdag.

Mvh.

Daniel Skov

 

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op for en forkælet kæreste. Hvis gaverne ligefrem falder oveni hinanden så er der sgu fuld blus på :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

DanielSkov89:

Hej Andreas

Fedt at du poster sådan et indlæg - hvis jeg lige må have lov til at smide en fesen grund, så skal det være at jeg er den første der svarer på dit indlæg ;)

 

Hvis det skal være mere seriøst, så har jeg en frue som er vild med Thomas Hartmann, og hun har snakket meget om at hun gerne vil se ham live på et tidspunkt. Jeg er desværre bare under uddannelse, og har simpelthen ikke penge til at købe så ekstravagante ting som billetter til et stand-up-show. Det ville gøre mig så ubeskriveligt glad at få de billetter, da jeg dermed vil kunne opfylde min kærestes ønske - du ved hvordan det er med kvinder, de elsker overraskelser. Og jeg er sikker på at hun vil blive ellevild, så derfor vil jeg meget gerne ansøge om at blive tildelt billetterne. :)

Tak for et medmenneskeligt indslag på en ellers lang og grå onsdag.

Mvh.

Daniel Skov

 

Det var en rigtig god grund. Ekstra medfølelse til dig, fordi du er studerende! 
Du er en super kandidat, men lad os lige se om andre byder ind med en bedre grund! :D

påHuset:

Hold da op for en forkælet kæreste. Hvis gaverne ligefrem falder oveni hinanden så er der sgu fuld blus på :D

Haha, London-turen er en tur hvor vi selv betaler vores billet, så det er ikke en gave - jeg er ikke SÅ gavmild :D

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal du vælge mig som den heldige vinder af 2 billetter til Thomas Hartmanns nye show?

Jeg vil starte med at sige at jeg nok er Dansk stand-up største fan, men har endnu ikke været inde og opleve Thomas Hartmann live. Jeg har selv en kæreste som elsker Stand-up så fornøjelsen vi blive delt med hende og vi bevare den ånd billetterne i forvejen skulle bruges.

Jeg kommer fra København, nærmere Østerbro og jeg må indrømme at jeg aldrig har været i Århus. Så vælger du mig, støtter du sammentidigt kollektivtrafik der ikke har det skide godt. Århus bliver kendt af én mere. Min kærste vil blive glad, jeg bliver glad. Og du lader en studerende "endnu en" få en weekend med oplevelse af en ny by og et show som med sikkerhed vil få mig til at grine = en dag jeg aldrig vil glemme! 

Kan man sætte en pris på oplevelser? Ja.

Pick me! og jeg vil få en oplevelse for din pris!

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En god veninde af mig, har lige været så uheldig at dumpe et par vigtige eksamener - Hun kunne godt bruge lidt opmuntring og elsker stand-up så udsigt til at kunne komme ind og se Thomas Hartmann vil helt sikkert kunne gøre hendes humør bare en smule bedre... Lige nu ser hun sort på det hele (hvilket nok ikke forbedrer mulighederne ved en omeksamen)!

Derudover kunne jeg også godt bruge en anledning til at komme til byen - bor i øjeblikket et års tid langt vest på og savner en kulturel oplevelse og en øl eller to ved åen :)

Thumbs up for dette indlæg (om jeg bliver den heldige eller ej Smile) Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Skal vi ikke have flere indlæg fra folk der mener de fortjener det :D?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode forslag indtil videre. Er der flere der vil komme med forslag? Jeg har ikke valgt hvem der skal modtage de gratis billetter endnu!

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal vinde de 2 billetter, så jeg er fri for kæresten ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et krav, at begge er under 25 år?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)