Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til endelig at præsentere min virksomhed for jer.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas sover, så jeg svarer for ham! Thomas er ikke producent - så behøvede han jo ikke at forhandle pris med en grossist ..... 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord om siden. Det varmer. I dag afsluttes arbejdet med vores Smartcleaner markedsføringsteaser. Den bliver lagt på www.smartcleaner.dk på tirsdag.

Vi har overvejet muligheden med en kontaktformular på siden, men det ville give en stor spam-udfordring. Jeg vil overveje muligheden igen. Det er et interessant forslag.

Tak for din bemærkning omkring handelsbetingelserne. De er forsvundet under sidste opdatering så. Troede ikke det drillede mere, men det bliver ordnet senest tirsdag.

Til den interesserede; Vi har produktion i Asien. Thomas sover dog ikke, han er bare ikke så meget ved pcen i øjeblikket.

God dag til jer alle og god weekend.

\T

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Er det din egen "opfindelse" at putte Geel'en i breve og sælge det på denne måde eller er det et standardprodukt du importerer, hvor du sørger for import og kommunikation med kunder og leverandør?

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg blev inspireret, da jeg boede i England i et par år. Vi er de eneste i DK der tilbyder håndgel i dette format, så det er spændende. Jeg og min partner sørger for kontakt med leverandør og kunder.

Det har selvf. været en lang process før import kunne påbegyndes; tests, godkendelser osv.

Nu er der en kæmpe salgsudfordring; er dog ikke i tvivl om potentialet.

God dag.

\T

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen aminoer

Så kan jeg præsentere ny marketing teaser. Se filmen på www.smartcleaner.dk

Den ligger på forsiden, nederst (afspilles med lyd). Jeg håber i vil kommentere på den.

Hav en god dag.

\T

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Megt interessant produkt, du har dér... Har du fat i apotekerne? Det er et indlysende sted med en skål på disken.

Held og lykke!

Michael

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve det danske forsvar, de bruger meget energi og midler til nem hygiejne!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

god og forklarende hjemmeside. Fedt produkt.

Held og lykke med salget! :)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det herligt i tager jer tid til at smide en kommentar. Tak for den positive kritik.

Jeg kan oplyse at apotekerne og forvaret er på listen over potentielle kunder, men rigtig gode alternativer i får nævnt.

I må alle have en god dag.

\T

 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. :-)

 

Det eneste jeg lige kan sætte finger på er jeres logo. Synes godt i kunne få lavet et der er lidt mere spændende, og viser hvad i sælger - eller er det bare mig? 

 

Mvh

David Bograd

 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)