Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic sygeligt langsomt?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne vel have sagt mig selv at der ville opstå problemer med et online regnskabssystem natten til d. 9. februar, men at det er helt ubrugeligt havde jeg dog ikke regnet med. 

Af mystiske årsager er det stadig muligt at benytte fanen "Bogføring"(selvom den også er meget langsom), men når jeg klikker ind på fanen "Faktura" sker der simpelthen intet lige meget hvad jeg klikker på eller hvor lang tid jeg lader den indlæse.

*SUK*

Er der andre der har samme problem i øjeblikket?

Kan det bare være en serveropdatering for at blive klar til presset i morgen? Det er virkelig ikke rart ikke selv at kunne bestemme hvornår man kan få lov til at skrive et par 100 posteringer ind.

...og mens jeg har skrevet dette indlæg er e-conomic begyndt slet ikke at svare.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Min erfaring er at economic til tider kan køre langsomt hvis man bruger explorer som browser. hvis jeg så skifter til Google Chrome, går det lige pludsiligt meget hurtigere igen.

Så jeg kan kun anbefale at bruge en anden browser end Explorer til E-conomic.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger altid Chrome :) Det kører jo generelt hurtigere.

 

Det lader bare til at være en midlertidig fejl for det kører glimrende hurtigt igen - det var nok bare en opdatering her i nat for at være klar til i dag.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det er faktisk helt korrekt at vi havde lidt peaks i nat(ca. 5 min. varighed i alt), hvor e-conomic har været omstændigt og arbejde med. Det er selvfølgelig pisse ærgerligt, og det er absolut ikke optimalt. Jeg vil selvfølgelig gerne beklage den oplevelse du har haft - men det hjælper jo ikke så meget, når du ikke har fået bogført dine bilag Sad

Vi gør faktisk meget for at arbejde med hastighed og fart, vi har f.eks. netop opgraderet vores servere med 50 % kapacitet.

Generelt kan man også gøre lidt for at forbedre fasten - det har vi skrevet lidt om her. Jeg vil til en hver tid anbefale Firefox til e-conomic.

Mvh

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)