Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har ideen til en ny website med enormt potentiale, søger udviklere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

lidt om migselv. Kommer fra NJ. Er software ingeniør og har kendskab til embedded, C#, visual basic.net og php. har også arbejde lidt med design.

Jeg har ideen, der kan gå hen og blive en kæmpe success. for at realisere den ide, får jeg bruge for nogen udviklere som kan være med til (sammen med mig) at løfte opgaven.

der kommer ingen løn til at starte med, men jeg er villig til at selv ofre penge på marketing af produktet. vil du høre nærmere er du velkommen til at skrive til mig :-) 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk brænder for mere end penge, måske kan du løfte sløret mere for f.eks. hvilken produkt genre projektet ligger i?

Mange Aminoerne mener de har den næste store ide, men det vil kræve noget mere info.
Jeg ville ihverfald ikke gå ind i et projekt med så lidt info.
Dog har jeg heller ikke evnerne eller tidenSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lasse, og tak for dit svar.

Jeg arbejder til daglig med forsking & udvikling selv. Inden jeg fortæller mere, og vælger den person eller personer,som jeg gerne vil samarbjede med vil jeg gerne vide lidt mere om deres background,erfaringer, tidligere projekter, kompetencer, bopælsted og alder.

Husk på det er udlønnet og jeg selv smider en masse timer på det her, men til gengæld kan jeg forsikre jer at I kommer til at tage en rigtig STOR GOD bid at kagen til slut.

mvh whitewine

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig høre lidt nærmere om hvad det er for noget.

Du kan evt. skrive en PB til mig.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Whitewine!

held og lykke med dit projekt!
hvilken slags hjælp du har brug, og hvordan kan man fremme denne hjemmeside med ingen penge?

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)