Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad web hotel skal jeg vælge

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

lykkefalck:

hvad kan i sige om web10 syntes de er billige og har deres eget hjemmesideprogram

Web10 har både hjemmesideprogram og 1klik installation. Jeg har her lavet en guide til Web10. Jeg har selv et webhotel hos Web10 og har et godt indtryk af dem, men det eneste site jeg pt. hoster hos Web10 er endnu ikke færdigudviklet, så jeg har ikke de helt store erfaringer med dem endnu.

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

kan det passe at det vil være dumt one.com og web10.net

har læst på trustpilot at de er sindsyg langsom og kundeservice er noget lort.

grunden til jeg vil vælge dem er kun fordi de har deres hjemmesideprogrammer

da jeg ikke kan finde ud af joomla og wordpress:S

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

lykkefalck:

kan det passe at det vil være dumt one.com og web10.net

har læst på trustpilot at de er sindsyg langsom og kundeservice er noget lort.

grunden til jeg vil vælge dem er kun fordi de har deres hjemmesideprogrammer

da jeg ikke kan finde ud af joomla og wordpress:S

Hvis du bygger din hjemmeside med et hjemmeside program, så tror jeg ikke at du skal frygte for hastigheden. Jeg vil ikke ligge hovedet på blokken, men en hjemmeside lavet med et hjemmeside program er ikke ressource tung, og derfor burde alle webhoteller kunne følge med.

Mht. kundeservice så vil jeg nævne at jeg engang registrerede et one.com webhotel. Jeg fandt efterfølgende ud af, at jeg ikke kunne gøre det jeg ønskede (noget database halløj), og jeg fik øjeblikkeligt mine penge tilbage. Det synes jeg er god kundeservice, og jeg har også senere registreret et nyt webhotel hos dem, så den gode kundeservice betalte sig ind igen for firmaet :-)

Bemærk at man ofte har en større trang til at komme med en anmeldelse, hvis man føler sig uretfærdigt behandlet.

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

er et hjemmesideprogram godt eller skidt og bruge vis man vil laver en side der visser nogle billeder og beskrivelser af varer  evt. videoer

 

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

lykkefalck:

er et hjemmesideprogram godt eller skidt og bruge vis man vil laver en side der visser nogle billeder og beskrivelser af varer  evt. videoer

Jeg tror selv du må vurdere hvor meget du selv kan, hvor mange penge du vil spendere, samt hvor professionelt det skal se ud.

Jeg beskriver det lidt på forsiden af private hjemmesider, samt i min guide til at lave sin egen hjemmeside.

I hovedtræk vil jeg mene at der er 4 muligheder.
- 123hjemmeside: Den helt lette og forholdsvis billige løsning, hvor du stort set intet skal lave selv, andet end at definere design, og hvilke elementer du vil have på siden.
- hjemmesideprogram: Super billig løsning, som også er meget let. Du skal dog selv købe webhotellet og logge ind i kontrolpanel osv.
- 1klik installation: Super billig løsning, hvor du kan installere div. kendte CMS'er.
- Hyre en udvikler til at lave din hjemmeside fra bunden: Kan let koste mange hundrede tusind kroner.

Jo længere ned i listen du kommer jo mere professionelt bliver det, men det kræver også mere (penge, tid, tekniske færdigheder).

Valget er kun dit ;-)

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror det må blive sådan noget som surftowns hjemmesider program

kan ik se en nemmere løsning da jeg ingen forstand har på sådan noget som joomla eller typo3

tak for jeres svar ;D

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)