Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer efter opdatering af phpBB forum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i dag opdateret min forum, phpBB gallery og recent topics moddet.

Men i forbindelse med opdateringen, er der dukket flere problemer op.

Alle funktioner forbundet med ens brugerprofil virker ikke, viser ikke nye indlæg, kan ikke tilgå PM ens profil osv.. altså forbundet på en eller anden måde med ens Userprofile.

Jeg aner ikke selv hvor jeg skal starte og kigge efter fejlen, er der nogle php folk der lige kender problemet, eller måske kan se det ved et hurtig kig på forummet.

Her er forummet.

Dansk spillemaskine forum

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har backup af systemet, da det virkede, kan vi nok finde ud af noget.

 

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, det har jeg.
Men håbede en lige kunne spotte fejlen et sted, der er dog efterhånden lavet så mange mods på forummet, at det må forvente at fejle ved opdateringen, og selv på den dansk phpBB support er rådene ny installation af forummet, så har planlagt en clean installation, få det op at kører med mit custom template, også smide mods på efterfølgende, for at sikrer mig det hele virker.

Men tak for tilbuddet...:)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god plan :-)

 

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er i hvert fald mere overskueligt lige pt., også får jeg også fjernet rester af gamle mods i samme omfang..:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)