Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål - Udgående links.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop læst om en som har hævet sin google rank ved at linke til andre sider der var relevante for hans side.

Jeg har altid troet at man ville miste "Page Rank" ved at linke ud til andre.

Er der nogen som kan af-/bekræfte dette, og måske uddybe det lidt?

Hvor stor betydning har dette for din side?

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jo, det kan være en fordel ikke at være så tilbageholdende, med at linke til relevante hjemmesider, som dine besøgende vil kunne finde nyttige. Selvfølgelig skal det gøres med måde, da det i modsatte tilfælde kan få stik modsatte effekt. Generelt ser søgemaskinerne helst at du linker naturligt, uden nogen bestemt bagtanke. Tanken holder dog ikke i praksis, men viser bare at man i nogle tilfælde ikke vinder noget på at være så taktisk.

/ Emil Blücher

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:

Jeg har netop læst om en som har hævet sin google rank ved at linke til andre sider der var relevante for hans side.

Jeg har altid troet at man ville miste "Page Rank" ved at linke ud til andre.

Er der nogen som kan af-/bekræfte dette, og måske uddybe det lidt?

Hvor stor betydning har dette for din side?

 

Hey

Jep det kan være godt for din hjemmeside at du linker til andre relevante kilder, alene af den grund at Google godt kan li at man linker til sider som fx uddyber det emne man skriver om.

Man mister typisk ikke pagerank, man smider bare linkjuice over til en anden hjemmeside. og det sker der ikke noget ved, medmindre du kunne have brugt den linkjuice bedre ved at linke internt i stedet for.

Men uanset hvad anser Google det som værende brugervenligt når man linker til andre relevante kilder og derfor er det også en god ting at gøre. Dog kommer det an på den enkelte situation.

i forhold til dine brugere, kan du dog risikerer at tabe disse, da du jo også smider brugeren der over hvis de trykker på linket.

læs denne side og bliv lidt klogere på det:
http://www.seomoz.org/blog/5-reasons-you-should-link-out-to-others-from-your-website

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)