Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina import af Alarmer og overvågnings udstyr.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg får varer hjem fra Kina med Alarmer og andet sikkerhedsudstyr med henblik på at sælge det i min nye Webshob- og tænker så lige på, at når jeg sælger det - skal alt så skal leveres med dansk manuel ? eller er det nok med den Engelske som følger med fra fabrikken i Kina.

På forhånd tak - Niels

 

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Du kan godt bruge de Engelske manueller, det skulle ikke være det store proble i det.

Ved at spyman havde engelske manueller i starten da han var nyopstartet.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Personligt syntes jeg det vil være en god service med en Dansk manual

 

Dbh

Benny

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Helt ening, det vil da være klat det bedste, men jeg vil nu ikke forkuser på dette til at starte med, især når vi snakker om et nystartet firma, hvor jeg personligt mener at pengene kunne bruges andre steder

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for jeres svar.

I skriver jo lige det som jeg gerne vil læse . tak for det. Smile

Mvh

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Hvis det er systemer/alarmer der skal kobles på strømnettet hos danske kunder, så husk at have styr på CE mærkningen, for din egen skyld.

Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Fyn
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at skulle spille alt for klog, men mener helt bestemt, at dansk lovgivning kræver en manual på et NORDISK sprog som minimum.

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har modtaget et parti alarmer fra fabrikken i Kina og alle alarmer og tilbehør en monteret med CE mærke  - er der andet jeg skal være ops. på ?

Mvh.

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Ja man kan jo spørge sig selv om - vil man købe en vare med Dansk manual eller dem samme vare med Engelsk manual - Jeg vil købe med dansk - men det som jeg lige var ude efter var om jeg kunne vente med oversætning af de sekundære  varer - (udstyr til alarmer m.v. ikke selve alarmen. )  altså vinde lidt tid.

Men som Benny skriver  :   

"Personligt syntes jeg det vil være en god service med en Dansk manual"

Og det er jo det optimale  - til sdst.

Mvh

 

Fra Fyn
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu googlet lidt rundt og er kommet frem til, at det vist nok er lidt af en gråzone, men har fundet følgende inde på forbrug.dk

http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/brugsanvisninger?tc=F9432205F5AC4F4C9AE465C7214FC2E6

det har godt nok nogle år på bagen, men det skulle være taget fra købeloven, men ellers er mit råd, at kontakte forbrugerstyrelsen eller nærlæse købeloven Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)