Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

How to scannet shop1, jeg vil oprette flere webcasts om netop scannets shop1 og hvordan du bruger denne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave nogle inlæg via youtube hvor jeg forklare og viser hvordan du kommer i gang med scannets shop1, det er en billig og nem måde at få startet online handel.
Skal siges jeg ikke aner om der er nogen der mangler denne info eller om den er her i forvejen, men jeg prøver at lære lidt fra mig.
Det kunne jo være du står med en iværksætter i maven og lige mangler det sidste skub inden du springer ud i det.

Det skal siges jeg pt. er på vej væk fra scannets shop, da den ikke længere opfylder mine behov, men lang hend af vejen vil den kunne bruges af mange. Jeg overvejer magento, men der kommer jeg nok selv til kort, så kunne selv bruge hjælp der Big Smile

Det er en nem måde at komme i gang på med scannet og det hele er hostet hos dem, så du skal ikke tænke på så meget andet end at få produkter på og ellers i gang med at sælge Wink

Der er self. design mm. der skal laves, men disse indlæg er også det mere grundlæggende om selve produkt delen og mulighederne der.

Jeg vil sætte links på til de små videoer jeg laver hend af vejen, mangler du info om noget, så sig til kan jo være jeg vil lave noget om det du efterlyser.

Hilsen Peter Søe
Computerland

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Hvis du vil høre mit input, så vil jeg tro, at der vil komme ganske få nye kunder til Scannets Webshop1 fremover. Den er jo ikke just tidssvarende, og de har introduceret Webshop2, som jeg går ud fra, at de vil køre alle fremtidige kunder ind på.

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank.

Yes ved det godt, men tænker også kan jeg med lidt tid på bare et par iværksættere i gang via dette, så er det jo al tiden værd :)

Hilsen Peter Søe

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo et oplyst valg. God fornøjelse med videoerne.

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak Frank, så må tiden vise om der er nogen der kan bruge det Wink

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er første webcast klar til at se på, det er basic om at oprette en gruppe. ">Link til youtube 

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er første webcast klar til at se på, det er basic om at oprette en gruppe. der er lige rettet en smule i det forrige indlæg ">Link til youtube 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

 

Vi arbejder med udvikling af magento shops, så hvis du har brug for hjælp til det, kan vi hjælpe dig. Du kan starte med at tage et kig på vores hjemmeside www.eshopz.dk. Du er velkommen til at kontakte mig på 36981054, for lidt gode råd til at starte med.

 

Hilsen

Dannie 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)