Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode link kataloger med høj page rank

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens

Håber I kan hjælpe med en liste over de vigtigste link kataloger som man bør tilmelde site til og som giver mest mulig page rank, juice osv. Evt. top 20 hvis dette findes?

På forhånd tak

Kineseren fra Mors

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget på linkkataloger.dk ?

 

De har meget godt, men mangler lidt flere med mere kvalitet, men er da en start

 

 

Mikkel

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge

Mikkel - Super tak! Det er en fin start. Jeg har været dér og er allerede i gang.

Holger - også mange tak til dig. Er det ikke vigtigst med dem der har størst page rank eller er det vigtigst med dem hvor der er flest indekserede sider?

Til alle - Yahoo's betalte indeks? Hvor tilmelder man sig det og ved I evt. hvad det koster ?

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kineseren fra Mors:

 

Holger - også mange tak til dig. Er det ikke vigtigst med dem der har størst page rank eller er det vigtigst med dem hvor der er flest indekserede sider?

Page rank er vigtigst

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:
Page rank er vigtigst

Hvis du fokuserer på PageRank alene får du alt for mange falske positive - sites der ser godt ud men ikke er det, og du vil overse sites, som ikke ser så gode ud men faktisk er det.

Det er omfattende at lave en god evaluering, der faktisk et retvisende billede af et sites linkværdi. Mange gange kan man dog ved at bruge sin sunde fornuft hurtigt se i hvilken ende det befinder sig. Således behøver jeg hverken PageRank, Backlinks eller Site Saturation data for at vide, at et forsidelink på bbc.co.uk er rigtig godt :)

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Mikkel. Jeg ved du er en haj til SEO og jeg har læst en del fra din glimrende bog, men jeg søger en oversigt over link kataloger i Japan eller en liste herfor (nogle er bedre end ingenting). Jeg ved ikke om det er uden for kategori at spørge dig, da Japan muligvis ikke lige er din stærke side, men jeg giver det nu forsøget.

Jeg har prøvet at spørge på Amino tidligere men uden held.

På forhånd tak

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Holger:
Page rank er vigtigst

Hvis du fokuserer på PageRank alene får du alt for mange falske positive - sites der ser godt ud men ikke er det, og du vil overse sites, som ikke ser så gode ud men faktisk er det.

Hej Michael

Vi er 100% enige. At sige at page rank er vigtigst er en sandhed med modifikationer, men det er en god retningspil.

At lave links fra hjemmesider eller blogs, der omhandler det emne, som du fokuserer på, giver naturligvis god link juice etc.

Mvh

Holger

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:
Vi er 100% enige. At sige at page rank er vigtigst er en sandhed med modifikationer, men det er en god retningspil.

Nej, det er det absolut ikke. Du snyder dig selv, hvis du tror det :)

Holger:
At lave links fra hjemmesider eller blogs, der omhandler det emne, som du fokuserer på, giver naturligvis god link juice etc.

Ikke nødvendigvis.  

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Holger:
Vi er 100% enige. At sige at page rank er vigtigst er en sandhed med modifikationer, men det er en god retningspil.

Nej, det er det absolut ikke. Du snyder dig selv, hvis du tror det :)

Holger:
At lave links fra hjemmesider eller blogs, der omhandler det emne, som du fokuserer på, giver naturligvis god link juice etc.

Ikke nødvendigvis.  

Hej Mikkel

Undskyld navneforvirringen, jeg må have haft en hjerneblødning Smile

Kan godt lide dine svar Smile - et godt salgstrick for din bog, anset om det var ment sådan eller ej.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)