Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmerings hjælp søges:-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Happymig.

Jeg har arbejdet meget med både access og MySQL, og kan godt hjælpe dig med at få lavet skiftet så smertefrit som muligt.
Du kan skrive en mail til mig på lars@ldronline.dk.

Så vidt jeg husker, bliver det først et problem med Access, når man kommer op over ca. 250 brugere der forsøger at tilgå databasen på samme tid, eller hvis den kommer op og fylde nogle gigabyte.


Mvh
Lars

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange hjemmesider har du udviklet hvor det har været et problem?

Jeg har på nuværende tidspunkt udviklet over 200.

Een af dem er www.pillefyring.dk der kører med Access. Den kunne holde til belastningen fra at "Rabatten" fra Danmarks Radio sendte folk direkte ind på hjemmesiden.

Den samme situation gjorde sig gældende med en brille shop hjemmeside jeg har udviklet. Et KÆMPE peak fra Rabattens seere, men serveren viste siderne lige hurtigt (jeg tog tid).

Kort og godt: Du bekymrer dig om de forkerte ting.

Din bekymring bør være, hvordan fårdu så mange besøgende, at din Accessdrevne hjemmeside bliver så langsom, at det bliver et problem Wink

Og når det sker, vil det givetvis være langt mere interessant at se på strukturen af din kodning end hvilken database der kører bagved.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for din kommentar, og jeg har faktisk kun én erfaring vedr. db på hjemmeside, og det var en singleklub. Det fungerede fint, men var nu heller ikke det helt store.

Jeg vil genoverveje herefter din uddybende forklaring om det skulle være nødvendig med et skift til mysql.

Tak for det og god søndag til alle som hidtil har givet deres mening til kende.

Mvh. happymig

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)