Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min nye hjemmeside?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai

Som de andre kan jeg også rigtig godt lide din hjemmeside, den er let og tilgængelig. Flot og troværdigt, at du tør markedsføre dig på din egen person med billederne, som er gode og derfor kan bære det.

Jeg ligger dog og vipper lidt, om det er over grænsen og bliver lidt for sjovt og fjollet. Det er især dit superman-foto, og det med pegefingeren, som jeg synes, du bør se lidt selvkritisk på, måske mister du troværdigheden igen.

Ellers synes jeg, at den brødtekst/ alm. tekst er lidt for lille ift. resten af designet. Prøv at sætte den lidt op i størrelse eller prøv en anden. Det ligner Times, og den kan godt se lidt lille ud. Prøv evt. Georgia, hvis du vil blive i en serif. Du kan evt. skele lidt til Wordpress' standard tema Twenty Ten.

Jeg er ikke vild med din indvendige scroll-bar, det virker lidt klodset, lukker siden lidt sammen og gør den unødvendigt uoverskuelig. forhåbentlig er det ikke pga. gammeldags frames :-) Hvorfor ikke bare lade indholdet definere sidens størrelse?

Håber, du kan bruge mit input, held og lykke med siden.

mvh

Henrik I

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Mange tak for din feedback - Det er super brugbart. 

Jeg har selv været i tvivl om det blev for meget, eller for useriøst. Fotografen der har taget dem er super professionel, og det er kun fordi billeder af høj kvalitet at det kan bære det. 

Fotograf, grafiker og jeg snakkede mig om det, men samtidig er det min stil. Jeg markedsfører mig selv, og så skal det også være i tråd med den person jeg er. Jeg ved godt at et par af billeder er "lidt meget", men jeg synes det er sjovt, og når jeg er ude ved en kunde skal de gerne kunne genkende den person de så på hjemmeside(bevares, jeg kommer ikke flyvende gennem lokalet, som superman). 

Jeg mener faktisk at det er Georgia, men er ikke helt sikker. Hjemmesiden får et gennemtjek på et tidspunkt, hvor vi forsøger at rette "fejlene" for første udgave, og skrifttyper skal vi nok arbejde lidt med. 

Scrollbaren er et kompromis. Jeg er helt enig med dig, men da vi ville have mit billede til at sidde sammen med bunden, kom det til at se meget forkert ud på store skærme, med kun en smule tekst. 

Rigtig god feedback, som jeg tager med til version 2.0:-)

Mange tak!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)