Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæne tourdefiss.dk (Rettigheder)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:

Mark MK:

Jeg tvivler nu på at det bliver SÅ nemt for dem at få domænet.

Min vurdering er, at de uden problemer får domænet, hvis de kører sagen. Domænet er registreret den 5. januar 2011 og filmen havde premiere i december 2010.

MVH

Thomas

 

Havde ikke kigget på hvornår det var registreret, men udelukkende udfra hvad du skrev. Og selvom det er registreret efterfølgende, så tvivler jeg på at de bare sådan lige får det.

Men jeg tvivler stadig på det.

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vurderer i som en rimelig salgspris? 

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Og btw hvordan sletter jeg dette indlæg? :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Enuki:

Og btw hvordan sletter jeg dette indlæg? :)

Du kan ikke slette tråden :)

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu ikke så smart indrettet :(

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, ser man på klovnthemovie.dk er den ikke engang i deres egne hænder. Det skulle man tro var endnu mere interessant for dem, end tourdefiss.dk

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få et par tusinde for domænet så er det vist mere end fint :) Så stor sentimental value kan det naturligvis ikke have for dig at du behøver gøre en stor sag ud af det;-)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Hvis du kan få et par tusinde for domænet så er det vist mere end fint :) Så stor sentimental value kan det naturligvis ikke have for dig at du behøver gøre en stor sag ud af det;-)

Næ, men kan han få 20.000, hvorfor så ikke starte med det? Jeg kunne da fint forestille mig, der er mange der søger Tour de fiss på google, som iøvrigt har 4.5 mio resultater, så jeg har svært ved at forestille mig de kan kræve retten til udtrykket eller domænet, selvom det bare er et skud. Med det domæne og en stor mængde søgning på det, kan det have en værdi for dem, der gør 10 eller 20000 til et greb i lommen, og Klovn er altså ikke nogen velgørenhedsorganisation. Det er cool business, hvor de prøver at spinde så meget guld som muligt, og jeg mener derfor ikke, der er nogen grund til at forære det væk.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at folkene bag klovn allerede har deres første Tour de Fiss-produkter ude, og hvis det er en hel produktlinje de har tænkt sig at søsætte, så kunne man godt forestille sig at de ville være villige til at betale en fornuftig mængde penge for domænet.

Tour de Fiss kondomer

Jeg vil også sige at du har retten på din side, i og med at Tour de Fiss er et begreb der er blevet brugt langt før Klovn the Movie. Hvis du allerede har dit skiferie-halløj på hjemmesiden, og den ikke indholder nogle hentydninger til Klovn the Movie, så taler det jo også bare for at du ikke har registreret domænet i ond mening :-)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man tænker på, at du bare har ville lave et hjemmeside med debat med dine venner, hvorfor så ikke bare sælge det til en lidt ekstra skilling, og købe et nyt domæne? ;)

 

 

Vh

Casper Poulsen

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)