Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

 

Jeg er helt grøn på dette område, og søger lidt råd fra nogle klogehoveder.

Jeg har de sidste par måneder sat og tegnet og designet tøj, og også fået lavet 2 prototyper af en tanktop og en blazer.

Mit spørgsmål er bare, hvor skal jeg starte hvis jeg gerne vil have produceret en 20-30 stykker af hvert produkt?

når jeg så har fundet ud af overstående og gerne vil have det solgt, enten over nettet eller i butikkerne, hvor skal jeg så starte?

Er det bare at gå ned i en tøjbutik(hvor mit design selvfølgelig passer med deres stil) og høre om de er interresseret i at sælge mit tøj? evt. kommision(?) tror jeg det hedder..

 

Mvh Nicklas

 

God Weekend til jer alle..

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas.

 

Det hurtige svar er nej - du kan ikke få produceret 20-30 stk til en rimelig pris

og der er sikkert ingen der gider spilde sin tid på så lidt - ( lille kollektion).

så skal arbejde noget mere med dine ting.

OG Om du så kan sælge dit design - er jo op til dig selv i sidste ende.

 

Hvilket som helst arbejde er hård arbejde og satsning - specielt hvis man vil starte ud selv.

 

jeg har selv i sin tid da jeg startede ud - sidet og syet 20-30 skjorter som jeg så gik rundt og solgte og det var sgu hård arbejde - og gav meget lidt i indtjening - faktisk var det ivirkeligheden et stort minus.

Det er først når man har en kollektion bestående af minimum 12 items at du kan være bekendt at banke på døren hos en indkøber.

 

Held og lykke.

 

Med Venlig Hilsen

Claudio

Produktudvikler

Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar..

 

Jeg havde selvfoelig taenkt mig at udvide kollektionen foer jeg gaar igang..

Med hensyn til tabet af penge til at starte med goer mig ikke noget, da jeg goer det fordi jeg syntes det kunne vaere super cool at se folk komme gaaende i et stykke toej jeg har designet.. Og maaske i det lange loeb kunne gaa hen og give overskud.. Det er en stor hobby for mig og min kaereste og jeg bruger meget af min fritid paa at tegne og faa nye ideer og sy toejet..

Nu vil jeg somsagt gerne vide lidt mere om hvordan jeg faar mit toej masseproduceret og hvordan jeg kan faa det ud i butikkerne...

 

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

 

Nu skal du ikke lade de ”store drenge” tage modet fra dig, naturligvis skal man arbejde for sine drømme og ideer, men der er virksomheder der er spiselister i at hjælpe små ideer i gang. Også selom dette er et stort arbejde. Det gør vi hos os i SYDINE for vi tror på at en lille god ide godt på et tidspunkt kan vokse sig til en stor og stærk forretning. Vi har haft kunder der kommer direkte fra ”køkkenboret” til produktion hos os i SYDINE. Så igen hvis de ”store drenge” ikke vil arbejde med dig, ja så vil vi være glade for at hjælpe dig hos os i SYDINE, trin for trin. Du er derfor velkommen til at kontakte os på produktion@sydine.com eller rodica@sydine.com vi vil se frem til at høre fra dig om dine ideer og planer. TAK

 

De bedste hilsner

Bo Bent Betak

Director of sales

and client relations

ADM – sydine.com

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

 

Nu skal du ikke lade de ”store drenge” tage modet fra dig, naturligvis skal man arbejde for sine drømme og ideer, men der er virksomheder der er spiselister i at hjælpe små ideer i gang. Også selom dette er et stort arbejde. Det gør vi hos os i SYDINE for vi tror på at en lille god ide godt på et tidspunkt kan vokse sig til en stor og stærk forretning. Vi har haft kunder der kommer direkte fra ”køkkenboret” til produktion hos os i SYDINE. Så igen hvis de ”store drenge” ikke vil arbejde med dig, ja så vil vi være glade for at hjælpe dig hos os i SYDINE, trin for trin. Du er derfor velkommen til at kontakte os på produktion@sydine.com eller rodica@sydine.com vi vil se frem til at høre fra dig om dine ideer og planer. TAK

 

De bedste hilsner

Bo Bent Betak

Director of sales and client relations

ADM – sydine.com

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo. måske lidt i overkanten at kalde mig " de store drenge" - og der er ingen der tager modet fra ham eller hans drømme - det er bare en god ide at tage et realitets check - og hvis du mener at du har behov for at markedsføre dig her på bekostning af sund fornuftig rådgivning så værsgo.

Samme "rådgivning" kan han få hos mig og mit firma: www.visual-id.dk - men du har intet tilføjet af værdi til ham - tværtom så ser du ham blot som en mulig malkeko - og ikke som en der skal have hjælp.

er der realistisk at fortælle at der skal lidt mere til end at ville lave 30 tshirts etc. jo da.

da jeg selv er udd. produktudvikler og operatør fra TEKO Dk med en del års erfaring - så er det måske en ide at give ham et fornuftigt råd ( som jeg selv fik) - så han ikke brænder penge af på ingen ting.

f.eks fra folk som dig selv.

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ?

Vi I sydine bruger ikke nogen som ”malkeko” og vi ser ikke vores kunder, eller dem der gerne vil i gang med et projekt som sådanne, vi bruger meget tid i sydine på at hjælpe folk i gang med deres projekter.

Vi syndes dog at denne mand fik en lidt hård  medfart af dig her på amino, og ville så men bare gøre opmærksom på, at der er et alternativ til at komme i gang, selv med meget små opgaver. Hvilken vi jo kan se og høre på dig du ikke helt har forstået. Og dette indslag var ikke for at fornærme nogen af ”de store drenge” men blot for at give en mulighed for en løsning af en lille opgave. Som du selv skrev at ingen ville hjælpe ham med. Hvis dette ikke er at hjælpe, ja så ved vi ikke hvad er, vi tilbyder alle en god begyndelse uanset antal, på et given projekt, og hjælper alle godt i gang med deres projekter og ideer, med god og professionelt sydine rådgivning. Vedr. at tilføje værdi til vores kunder, ja så kan alle få hel GRATIS råd og rådgivning af os, og vi bruger tit og ofte 2-3 uger på at hjælpe folk i gang med en produktion, og dette tager vi intet for, jeg ved det nok lyder lidt mærkeligt for dine øre, men det er sådanne vi har valgt at hjælpe vores kunder her i sydine. Helt GRATIS op til og frem til produktion. Det ser vi som sund fornuft. Vi ved IKKE hvad dit firma www.visual-id.dk går ud på, men jeg er helt sikker på at du IKKE sider og hjælper folk i gang GRATIS. Og vi brænder IKKE nogens penge af på ingen ting. for i den første del af et projekt, ja så er alt GRTIS hos os. Kunden betaler kun for evt. prototyper, og andet i forbindelse med en given opgave. Hvis du gerne vil hjælpe, og rådgive, så vil vi anbefale en god tone, og at du i fremtiden undersøger dit makket lidt bedre før du rådgiver andre om hvad der kan lade sig gøre og hvad der for dig er umuligt antal og projekt. Det er jo IKKE alle der griner af folk der kommer med en lille plan. Så ved du det.!!      

De bedste hilsner

Bo Bent Betak

Director of sales

and client relations

Dansk service nr.+45 3699 2141

Alle dage mellem. kl. 08:00 – 18:00

ADM – sydine.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej nicklas

Jeg ville ik være bange for at gå i gang, selvom du kun har et par stykker. Det lyder til at du har fået lavet et mønster? så ville jeg få kontakt med nogle baltiske systuer og så dem til at sy det op. mener det er overskuelig priser og de laver små kvantiteter. De skal bare have et mønstre og en god ide at give dem nogle retningslininer for str. eks. alvonen, som er et europæisk standardmålesystem. Giv dem nogle gradueret måleskemaer med eller graduere selv om mulig. I alternativ er at gå sammen med andre små opstarter og deles om  fragt omkostninger.  

held og lykke 

PiaSmile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)