Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HASTER - åbne en lukket Dandomain shop ..?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Dandomain shop som er lukket ned, og den skal nu åbnes inden kl. 9, men jeg kan ikke finde stedet i admin, hvor jeg kan åbne og lukke shoppen - kan nogen give mig løsningen?

På forhånd tak.

MVH

Thomas

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:

Jeg har en Dandomain shop som er lukket ned, og den skal nu åbnes inden kl. 9, men jeg kan ikke finde stedet i admin, hvor jeg kan åbne og lukke shoppen - kan nogen give mig løsningen?

På forhånd tak.

MVH

Thomas

dandomain?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ... er lige gået ind på en anden shop, og jeg mangler simpelthen "shopinstillinger" i min webshop :-(

Og Dandomain åbner først for telefonerne kl. 9 :-(

MVH

Thomas

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
En halv løsning indtil de rigtig får det til at virke: Download din index fil Kopier linket som du får opoe i højre hjørne ved vis butik inklusiv variablen shop closed eller noget i den stil Læg den ind i din index filen i stedet for den nuværende Upload filen Husk at tage en backup af den gamle fil

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Sørensen - cygnet:
En halv løsning indtil de rigtig får det til at virke: Download din index fil Kopier linket som du får opoe i højre hjørne ved vis butik inklusiv variablen shop closed eller noget i den stil Læg den ind i din index filen i stedet for den nuværende Upload filen Husk at tage en backup af den gamle fil

Det er en løsning noget lignende jeg fandt på nettet (blot uden at skulle downloade filer) - det viser sig at man kan stadig komme ind på en Dandomain shop, selvom administrator har lukket den fra admin panelet. Ikke super godt skruet sammen, men det reddede min r*v lige nu, så jeg er glad for deres fejlprogrammering :-)

MVH

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)