Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP info om opstart af bar.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er to venner som har besluttet sig at vi vil åbne en bar sammen. Og vi er ret grønne i dette fag og det at være selvstændig.

Så vi ville bare gerne høre om der er nogle der har noget god info i hvor vi skal starte og alt det der.

 

mvh

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal nok starte med om i kan få spiritus bevilling, og om hvor længe i må havde åben,  kan være svært i nogle byer

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor vil I åbne den henne?

Hvor gamle er I? Hvad er jeres uddannelse og har nogle af jer næringsprøven??

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

32 og 24 og i kbh.

Ikke nogle uddannelse der har noget med det dette erhverv at gøre. Og nej det er der ikke nogle af og der har, hvad går den ud på??

Og det med bevillinger, der satser vi på at finde noget der allerede har dem.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan høre I allerede er på dybt vand ;-)

Næringsprøven skal ham på 34 have og det skal man som minimum have hvis man skal godkendes til bevilling. Ellers skal man have en rellevant uddannelse. Da den af jer på 24 ikke kan få bevillingen, uden jeres forældre skal blandes ind i det.

Så må ingen af jer skylde mere end 50.000 til told og skat.

Så skal i kunne dokumentere 3 mdrs driftregnskab. Så her skal i ud og have et driftbudget hos en revisor

I kan og må ikke finde en anden (Stråmand) det er ulovligt og politiet er rigtig hårde ang dette. Så skal I finde en bestyrer som kan få bevillingen og ansætte ham eller hende. Men den dag, han hun stopper skal I finde en ny bestyrer der opfylder de krav der foreligger til en bevilling.

Så vil jeg bare lige give jer et godt råd, få en 3 mand med som ved meget om denne branche ellers bliver det svært for jer ;-)

Men held og lykke med det

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun give Jimmi ret, det er en barsk branche og der er mange arbejdstimer. Men held og lykkeSmile

 

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg ved godt debatten er ganske gammel. Men synes den er død for hurtigt :)

Jimmi skriver at de skal skaffe en bestyrer. Hvorfor? godt nok har de ikke så meget viden i faget, men det er vel op til dem selv. En bestyrer ville bare give flere omkostninger, og hvis de kender nogen i branchen kan de sparre med denne. Men hvis de skal være helt sikre, så ja. En bestyrer der kender til branchen.

Hvis man virkelig brænder for at have en bar, så tænker jeg at man kan finde et job i en bar/restaurant o.lign. (Givet ud fra deres alder, kan dette muligvis være svært da de nok har fast arbejde og måske ikke vil risikere noget der.)

Selv er jeg studerende og har et fint arbejde ved siden af. Men jeg tænker at finde et arbejde i en bar, for at få viden i branchen. Måske et halvt år, måske et år.. En det tager også tid at starte sit eget. :) 

Synes da at ham på 34 skal tage bevillingen, da han nok teoretisk set vil være i virksomheden altid. 
Resten kan læres :) 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Clausen:

Hej

I kan prøve at kigge lidt på vores webshop, vi sælger vintilbehør og barudstyr både til private og virksomheder. 

Vi har en masse barudstyr, og er altid klar til at lave en god handel Smile

Stop nu med at spamme gamle tråde for helvede. Er der ikke en moderator der kan slette denne profil? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)