Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til SEO

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på et par af de danske sider der ligger langt fremme i skoene, og har set at de ikke angiver language i deres <head> hvad er jeres mening om dette. Skal man strippe head så meget som muligt, eller angive som mange oplysninger som muligt.

Jeg har selv før prøvet og følge det sidste så meget som muligt, men er Google ligeglad

HL

www.opti-web.dk

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden - overhovedet - at være ekspert vil jeg tro og mene, at du altid er bedre stillet ved at angive sprog (hvis du altså vil optimere på et bestemt sprog). Også selvom søgemaskinerne i dag kan algoritmisere sig frem til sprog.

/JG

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

Uden - overhovedet - at være ekspert vil jeg tro og mene, at du altid er bedre stillet ved at angive sprog (hvis du altså vil optimere på et bestemt sprog). Også selvom søgemaskinerne i dag kan algoritmisere sig frem til sprog.

/JG

Korrekt, men dette skal gøres via html starttagget og det at sende korrekte headere for sproget, ikke via et language metatag.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

JesperG:

Uden - overhovedet - at være ekspert vil jeg tro og mene, at du altid er bedre stillet ved at angive sprog (hvis du altså vil optimere på et bestemt sprog). Også selvom søgemaskinerne i dag kan algoritmisere sig frem til sprog.

/JG

Korrekt, men dette skal gøres via html starttagget og det at sende korrekte headere for sproget, ikke via et language metatag.

MVH Kim

 

 

jeg er ikke sikker på hvad du mener

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HL,

Du kan læse lidt om emnet fra Google selv her.

Bemærk følgende passage:

"Keep in mind that Google ignores all code-level language information, from “lang” attributes to Document Type Definitions (DTD). Some web editing programs create these attributes automatically, and therefore they aren’t very reliable when trying to determine the language of a webpage."

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:
jeg er ikke sikker på hvad du mener

Du snakker om dette tag:
<META HTTP-EQUIV="Content-language" CONTENT="dan">

http://www.w3.org/International/geo/html-tech/tech-lang.html

Læs alt det du orker på den hjemmeside, da du der vil få et ret godt indblik i hvordan man sætter sprog på en hjemmeside/server.

Du ved vel hvad en http header er?
Det her er hvad min hjemmeside sender tilbage til din browser når du kigger på den:

HTTP/1.1 200 OK
Date: Thu, 03 Feb 2011 20:46:51 GMT
Server: Apache/2.2.9 (Debian) DAV/2 PHP/5.2.6-1+lenny9 with Suhosin-Patch mod_ruby/1.2.6 Ruby/1.8.7(2008-08-11) mod_ssl/2.2.9 OpenSSL/0.9.8g
X-Powered-By: PHP/5.2.6-1+lenny9
Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache
Content-Language: da <- Dette er sproget
Vary: *
Content-Encoding: gzip
Content-Length: 3403
Keep-Alive: timeout=15, max=92
Connection: Keep-Alive
Content-Type: text/html; charset=utf-8

Og det er den metode jeg vil anbefale at du bruger. alt efter hvilken server du har, hvilket programmeringssprog du bruger skal man gøre det forskelligt. Men er det PHP, kan du starte med at søge efter Content-Language header php

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

tak tak

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)