Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til simpel SEO?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Fra  InnoTrust Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har lavet mit nye firma og dertil oprettet en simpel hjemmeside i Joomla som hedder http://www.innotrust.dk . Jeg er ikke udvikler, men kender dog lidt til html osv., og vil nu gerne høre jer om I har nogle gode råd omkring simple SEO tiltag som kan få mit site på søgesiderne?

PS. For at kunne vente med at offentliggøre min side til den var klar, valgte jeg at installere den i en undermappe på domæne, så i stedet for at siden ligger på http://www.innotrust.dk ligger den nu på https://www.innotrust.dk/site er der nogen problemer i det mht søgemaskinerne/robotterne? Jeg har lavet et simpelt html redirect der linker til .../site

Glæder mig til at lære jeres guldkorn... :o)

Venlig Hilsen

Kim

 

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Istedet for at jeg skal skrive det hele igen, så vil jeg gerne henvise til mit blog indlæg om basal søgemaskineoptimering. Håber du kan finde noget, og har du uddybende spørgsmål, så smider du dem bare herinde :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg ville flytte hjemmesiden op i roden. Hvis du har en viderestilling fra dit domæne til undermappen, mister du en lille smule af linkværdien fra alle links direkte til dit domæne. (Og så kan jeg ikke helt blive klog på, hvordan du har viderestillet fra forsiden. Det lader i hvert fald ikke til at være et 301 redirect, som viderefører linkværdi).