Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til OSO, det tar' kun 2 minutter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at skrive oso (Obligatorisk selvvalgt opgave) og arbejder med det at blive selvstændig med en butik der forhandler skiudstyr. (hvilket min vejleder var stor modstander af, da han mener det er urealistisk at få sin egen virksomhed?!) og det vil derfor være en stor hjælp hvis i gider komme med et par svar til disse spørgsmål :)

Jeg søger først og fremmest svar fra folk der har deres egen virksomhed, og som kan fortælle lidt om deres erfaringer og valg :)

1. Hvordan ser dit uddannelsesforløb ud?
2. Hvad var de første skridt du tog for at starte din virksomhed?
3. ikke at det er det vigtigste for mig, men er der nogle der har en idé om hvad man kan forvente at tjene med sådan et firma?

Hvis der skulle være en der har lyst til at få stillet nogle flere spørgsmål, som en slags interview, så sig endelig til! :)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske da jeg selv skrev OSO-Opgave skrev jeg også om at starte som selvstændig arkitekt.
- Jeg valgte at illustrere det jeg kunne i min opgave, dvs. jeg tegnede nogle udkast af huse, beskrev materialer, priser og lign. Altså jeg viste at det var noget jeg brændte for.  

Du skal uden tvivl overbevise din lære om at det godt kan lade sig gøre at blive selvstændig, du behøver jo ikke sætte det op som at du skal starte den nye store forretning i Danmark. Men måske blot beskrive tilværelsen som iværksætter, selvom du har en mindre forretning.
kom også ind på hvad der kræves for at være iværksætter, f.eks. Hvorfor man skal vælge HHX, i stedet for STX og lign. Det hele skal hænge sammen.

Sørg for at hold den røde tråd gennem din opgave. 

God vind med din opgave.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund 

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 26. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mads rosenlund, er også i gang med en oso opgave, hvilket stemmer overens med dit gamle emne, kan du måske uddybe mere så jeg kan få lidt inspiration fra dig? tak på forhånd (:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)