Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google opringning om aktivering + e-mail??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

 

Jeg er godt nok lidt forvirret lige nu, da jeg lige er bleve ringet op af et +44-nummer 4 gange, hvor jeg tog telefonen et af gangene. Det er så en computerstemme, der siger at jeg har fået en aktiveringskode til Google-konto og nævner den. Jeg modtog også en mail med dette før i dag, hvor jeg skal gå ind og bekræfte at jeg vil nulstille min adgangskode til min Google E-mail konto, hvilket jeg ikke har bedt om.

Er dette fup, og skal jeg bare ignorere det? Er lidt forvirret og skærmt over det, og har jo netop ikke bedt om det.

Håber nogle af jer ved lidt mere end mig. :-)

Mvh

Daniel Lomholt

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at bumpe. :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen som ved noget?

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken mailadresse kom mailen fra? Var den signeret af google?

Google plejer ikke at gøre sådan noget "bare sådan lige"... Enten har man selv bedt om det, eller også var/er der en god grund til det.

Men, i dit tilfælde ville jeg skifte password til google kontoen... Du ved, just in case...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da lidt som en form for skam, specielt fordi du ikke har bedt om at få det ændret.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens:

Hvilken mailadresse kom mailen fra? Var den signeret af google?

Google plejer ikke at gøre sådan noget "bare sådan lige"... Enten har man selv bedt om det, eller også var/er der en god grund til det.

Men, i dit tilfælde ville jeg skifte password til google kontoen... Du ved, just in case...

Ja, den var signeret af Google. Det kan vel sagtens have været spam på en eller anden mærkelig måde alligevel, vel? Nu fik jeg anmeldt den som spam kort tid efter, så har ikke mulighed for at kigge på mailen mere (kan man åbenbart ikke). 

Jeg skifter kodeord snart så. :)

 

Keld:

Det lyder da lidt som en form for skam, specielt fordi du ikke har bedt om at få det ændret.

Det er netop også det jeg tænker. Det er godt nok underligt synes jeg. :S 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forsøgt at google nummeret?

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder helt klart som en gmail phising scam - ignorer den. 

Prøv evt at google afsender nummer for at se om det er nævnt iforbindelse med forsøg på phising.

Hvis det er din mobil der ringes til så kunne det være en ide blot at lade mobilen ligge på et bord med opkaldet aktivt ... og lade dem betale for hver minut

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)