Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke.

Nu er det ikke en gennemgang af din shop du efterspørger, men jeg tillader mig alligevel at skrive et par kommentarer.

Jeg har set lidt på din shop og du kommer til at møde nogle udfordringer, som den er sat op nu.

Dine menupunkter er som nedenstående;

Du skal ud over dette menupunkt også have dine mærker som menupunkter. Du har rigtige mange forskellige mærker, som er populære og meget søgte på nettet;

Minymo, Queenz, Bombibitt, Fransa, Metoo, D-xel, Jeff, Noa Noa, Maybee, Relaxshoe, Tamaris, Viking, Kangaroos, Primigi, Marco Tozzi, Debbi, Skechers, Celavi.

Det kan gøres meget nemt - se denne hvor alle mærker har deres eget menupunkt under hovedemenuerne; www.hotstoff.dk.

Som din shop er pt. er det svært at se dit udvalg på et bestemt mærke. Langt de fleste der søger efter tøj, sko, smykker m.m. online, søger specifikke produkter og mærker. Det er ligeledes disse besøgende, der konverterer bedst, da kundens søgning er så specifik.

Nu har du en søgefunktion på forsiden, og jeg forsøgt at søge på "me too" og får da også et resultat. Men søgeresultatet skal også være med produktbilleder, ellers "smutter" folk højst sandsynligt igen!

Når man under din "information" side klikker på et produktlogo, burde man også kunne se hele udvalget inden for det specifikke mærke.

Der er forskellige udfordringer vedr. dit billedmateriale under specifikke produkter - tjek fx. dette produkt - http://butikunique.dk/kategori/dame-sko/pumps-0

Hvad lægger man mærke til- produktet eller "Tilfældige produkter fra shoppen"?

Jeg stopper her, men du er velkommen til at ringe, hvis du vil have en telefonisk gennemgang af din shop og brugervenlighenden.

Venligts Johannes

www.jatilroi.dk

 

 

 

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Morten.

 

Jeg er i gang og det er et værktøj som jeg ikke kan undvære. Tak for linket.:-)

 

Venlig hilsen.

 

Rikke

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Johannes.

Der er ting jeg ikke helt lige var klar over, men Me too som du søgte på er der billeder til, de burde måske komme op med det samme.

Produktlogo ja, du har fuldstændig ret "og det kommer"

 

Du kommer med nogle rigtige gode input Johannes og dem vil jeg bruge fremadrettet, det kan også være, at du har mig i telefonen en dag. :-)

 

Venlig hilsen.

 

Rikke/www.butikunique.dk

 

 

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Rikke

 

Kiggede lige hurtigt på din side, og undrede mig lidt over at du har puttet så mange ting i din robots.txt fil... blandt andet install readme filer, osv... Det vilel jeg personligt fjerne, for det er jo også en let måde for ubehagelige personer at finde frem til de steder du ikek vil have vist.... brug i stedet NOINDEX NO FOLLOW på de sider du ikek vil have indekseret.

 

En anden ting jeg bider mærke i, er at du ikke har et sitemap?

 

Du kan også overveje at melde din shop til på http://www.pribot.dk

Det er en shoppingportal som jeg hjælper til med at drive, og det er gratis at få listet ALLE dine produkter, og så får du også hurtigt en stribe links fra et PR4 site, som i den givne kategori er meget relevant for indholdet på dit site...

 

Mvh

Dan

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)