Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 day challenge

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Er for nylig blevet bekendt med dette koncept "30 day challenge", tjek evt.:

www.challenge.co

En australsk gut ved navn Ed Dale der gennem en række videoer med tips og tricks hjælper en igang med opstart af en internetbaseret indtægtskilde. Han har en række værktøjer og metoder han bruger til at afdække markedet og finde præcis den niche som man skal satse på. Der er selvfølgelig ingen garanti for at man kommer til at tjene penge, men muligheden er der. Samtidigt får man forhåbentlig mere indsigt i hvordan denne form for online business er skruet sammen.

Mit spørgsmål er:

Er der nogen af der har kendskab til denne challenge? Er der nogen der har gennemført eller forsøgt at gennemføre og i så fald, hvad er jeres erfaringer med forløbet (godt/spild af tid etc.)?

Hav en god dag,

Christopher

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en som vokser år for år.

Du kan prøve youtube, der er der en del videoer med dem.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En ny Challenge starter d. 1. september! 

Challenge handler om det mest basale man kan gøre i internet marketing - og kan med fordel gennemføres både af begyndere og øvede (siges det). 

Jeg fik en masse ud af at køre igennem store dele af Challenge2010 og starter klart på den nye på onsdag. Håber ikke jeg er den eneste Amino der har det sådan!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)