Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ental eller flertal af søgeord - www.spadefabrikken.dk/spader

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et domæne svarende til det fiktive www.spadefabrikken.dk og vil gerne ligge højt på søgeordet spader (i flertal).

Kan jeg få min indexside til at ligge på www.spadefabrikken.dk/spader? Egenlig ville det være at fortrække frem for at folk havner på en underside som ligger på www.spadefabrikken.dk/spader. Evt. med en 301 redirect. Jeg vil selvfølgelig helst at folk husker den "rene" adresse. Hvad kan man ellers gøre? Har ovenstående overhovedet betydning? Opfattes det som snyd af google?

Jeg sætter pris på jeres svar.

Mange tak!

 

 

 

"forside" som jeg

 

Kan jeg lave en 301-redirect fra www.spadefabrikken.dk til www.spadefabrikken.dk/spader

 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an hvilken type hjemmeside du driver. Er det et mindre betydningsfuldt affiliatesite, vil jeg anbefale, at du ligger index siden på spadefabrikken.dk/spader

I alle andre tilfælde ville jeg beholde index-siden på spadefabrikken.dk, idet url'en ikke har meget vægt i forhold til SEO, at det - i mine øjne - ville opveje fordelene ved at have index-siden på spadefabrikken.dk/ 

Det bedste jeg tror du kunne gøre - uden at kende noget til dine keywords - ville være at optimere ordet spader i flertal (og ental for den sags skyld) på forsiden (i tekst, titletags, alt-tags links etc.) og glemme at få det med i url'en.

/JG

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)