Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lud og koldt vand i kurerbranchen ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mente med udb. er hva man kan tjene på en måned.

Men det kræver at man tager hva man få ind. og ikke bare kobler af kl. 16.

At være selvstændig for kurerbranchen er ikke lige et 7-16 job.

Men det er selvstændig i det hele taget ikke.

 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Oki, jeg troede det var udbetaling på kassevogn...hehe

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaah, det er sgu nok at række efter et strå i floden...må jeg indrømme når jeg nu er kommet på lidt bedre tanker. Jeg er nok ikke "vognmandsmateriale" når det kommer til stykket. Vil gerne arbejde hårdt og længe, men vil ikke pisses af med en lav timeløn, så vil jeg hellere være arbejdsløs.

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig langt væk fra den brance det kan koste dig mange penge.

Du kan kigge ind på vognmands forum og læse om hvormange der har midstet penge på den ene eller den anden måde.

www.vognmandsforum.dk



 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Malou:

Jaah, det er sgu nok at række efter et strå i floden...må jeg indrømme når jeg nu er kommet på lidt bedre tanker. Jeg er nok ikke "vognmandsmateriale" når det kommer til stykket. Vil gerne arbejde hårdt og længe, men vil ikke pisses af med en lav timeløn, så vil jeg hellere være arbejdsløs.

Et af de spørgsmål jeg nok ville kigge på, hvis jeg sad i dine sko var/er: Hvad er målet og formålet.

Selvstændige har ofte en start periode hvor der skal opbygges og i denne er timelønnen jo ikke så fantastisk.

Ville du f.eks. bruge x antal måneder på at bygge en forretning? 

Mvh. Martin 

Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan se du er godt erfaren inden for kurer branchen, men synes du generalisere lidt.

"Vognmænd/kurerpriserne på Små biler er dumpet rigtigt meget igemmen årene, det er grundet at der er mange indvandere der køre det. Som måske har en kiosk eller andet ved siden af"

Ja det er rigtigt i nogen tilfælde, men andre tilfælde har det været at trække sig ind på marked og konkurrere mod de store var det den eneste mulighed. Flere har prøvet at lave et billigere distribution landsdækkende, men har været alt for ufaren og ikke forudset de omkostninger der kommer ind senere, også lukker de ned efter to år.

Så derfor er der mange grunde til hvorfor priserne er presset så langt ned, og ikke kun fordi indvandrere har kiosk eller andet kørende ved siden af. :)

Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret var til DT Hansen Aps. :)

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

J M N:

Du kan kigge ind på vognmands forum og læse om hvormange der har midstet penge på den ene eller den anden måde.

 

At være selvstændig vognmand er ikke hurtige penge, mange tror det fordi det virker nemt. Dem der er gået neden om og hjem, har sat selv i kæmpe udgifter med at fare ud og købe f.eks en Iveco/mercedes med alukasse. fra ny, for de tænker nemlig at det er bilens udsene der gør det.

Kender vognmand der har overlevet branchen, men de har så også sagt vi starter ud med en brugt bil og så begynder vi stille og roligt at køre nogle penge hjem.

det vil sige de har måske smidt 50.000kr til en bil men så er den betalt.

Har snakket med et par stykker der har måtte dreje nøglen, og vil gerne overdrage leasing kontrakten på bilen. så når man høre hva der skal ligges om måned tænker man det holder ikke vand.

Nogle fare også ud til Avis eurocar og andre udkejnings firmaer, her skal bare lige godt 10.000 til 15.000kr om måneden og små 30.000 i depositum.

Min mands anbefaldlinger ligger i find ud af hva kræver Man af dig som vognmand. Find en fornuftig bil til max 100.000kr (dem er der en del af for tiden) brug den i 4-5år og byg firmaet op.

Så kan man altid købe ny bil senere...

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, tak for de mange holdninger og synspunkter...malou

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ikke raketvidenskab at være vognmand, men nok at kunne tjene penge på det uden at fifle og tale udenlandsk. Jeg trækker mig og finder på noget hvor jeg kan bruge mit kønne hovede lidt bedre...hehe

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)