Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fundet på ideen, men..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

 

Jeg har fundet på en super god idé syntes jeg selv, og har lige et par spørgsmål.

Det er et produkt jeg selv kan lave herhjemme, og som jeg så vil sælge via internettet.

Kan jeg godt bare oprette en hjemmeside, lave et lækkert design, også sælge varen derfra?

Skal man tilmeldes/ registreres i en masse ting før det lovligt at sælge produktet?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvilket produkt det er. Hvis det har noget med fødevarer, så er der mange regler, men hvis det er billeder, så er der ikke så mange regler :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mads siger, så er det essentielt hvilken kategori du er indenfor, fordi der er specielle regler på udvalgte grupper af varer, men er dit produkt godt og unikt, så vil jeg råde dig til og beskytte det med varemærke inden du begynder og sælge og derved vil du få adgang til forskellige forhold, som du skal tage i betragtning ved opstart af evt. shop.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag også et kig på hjemmesiden www.startvaekst.dk og søg noget inspiration. Der er en masse ting du skal have styr på før du kan kaste dig ud i det. Prøv eksempelvis først at lave en forretningsplan, så du får på skrift hvilke opgaver du har foran dig! Prøv at vise den forretningsplan til andre i dit netværk og lyt til deres kritik. Held og lykke med det! Mvh. Jesper
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)